Maak daar bijvoorbeeld 70% van en je mist 15% aan inkomsten.
Nee, eerst was de prijs 100 en kregen ze 85. Nu is de prijs 200 en krijgen ze 170. Pakken ze 70% krijgen ze 140 en krijgen ze nog steeds 55 ofwel meer dan 50% meer.
Maak daar bijvoorbeeld 70% van en je mist 15% aan inkomsten.
Ten opzichte van nu. En uiteraard is energielasten ideaal om gaten van de coronacrisis te dichten.Nee, eerst was de prijs 100 en kregen ze 85. Nu is de prijs 200 en krijgen ze 170. Pakken ze 70% krijgen ze 140 en krijgen ze nog steeds 55 ofwel meer dan 50% meer.
Maar geef dan niet de schuld aan de hoge olieprijs, want de prijs aan de pomp word alleen maar hoger door de belasting en maar zijdelings door de olieprijs.Maak daar bijvoorbeeld 70% van en je mist 15% aan inkomsten.
Misschien moet je eens gewoon goed beleid maken ipv alles direct door te belasten aan de burgers.Ten opzichte van nu. En uiteraard is energielasten ideaal om gaten van de coronacrisis te dichten.
De Noren hebben zelfs hun hele gasopbrengst in een fonds gezet.Gaat lekker met je begroting als je op de gasprijs inzet.
Zou een PVDA of PVV het beter doen?Misschien moet je eens gewoon goed beleid maken ipv alles direct door te belasten aan de burgers.
26 miljard naar de klimaatscam moet ergens vandaan komen.
Een PVV zou geen 26 miljard aan de klimaat hysterie besteden en ook geen 40 miljard aan de immigranten die nu Europa en Nederland overspoelen en niet meer weg willen.Zou een PVDA of PVV het beter doen?
Ik ga in op de onzin van de Wolf.Tuurlijk niet, PVV had het weggegooid aan geneuzel waar net zo veel mensen geen reet mee opschieten.
Dit is natuurlijk zo subjectief als de pest maar joh, blijf vooral net doen alsof de poorten van de hemel open gaan als de PVV het voor het zeggen heeft.
Als jij nog serieus op de Wolf in gaat dan heb je wellicht een probleem.
Tijd over.Als jij nog serieus op de Wolf in gaat dan heb je wellicht een probleem.
Dan moet je je wel heel erg vervelen om op bijna ieder bericht van mij te reagerenTijd over.
Zoveel word er niet gepost en normaal is mijn ochtend aardig gevuld met sport en wat andere dingen alleen vanochtend niet gesport door een kleine blessure en daardoor de hele ochtend OS gekeken en een beetje gereageerd op de spreekpop van Hugo de Jonge.Dan moet je je wel heel erg vervelen om op bijna ieder bericht van mij te reageren![]()
Hahaha, en jij dan ?Je hebt dus geen leven.
"De Haagse worstenmakers wilden gedragsverandering bij burgers afdwingen door te liegen dat het gebruik van de coronamelder app in de toekomst tot minder maatregelen zou leiden."![]()
GeenStijl: Wob. Coronamelder app blijkt HELE VIEZE WORST
Ambtenaren wisten in mei 2020 (\!) al dat ze grondrechten gingen schendenwww.geenstijl.nl
Voor het tribunaal ermee.
Gekke wappies ook allemaal, of niet de Wolf ?