SanMark.
Well-known member
Hahaha, en jij dan ?Je hebt dus geen leven.
Hahaha, en jij dan ?Je hebt dus geen leven.
"De Haagse worstenmakers wilden gedragsverandering bij burgers afdwingen door te liegen dat het gebruik van de coronamelder app in de toekomst tot minder maatregelen zou leiden."GeenStijl: Wob. Coronamelder app blijkt HELE VIEZE WORST
Ambtenaren wisten in mei 2020 (\!) al dat ze grondrechten gingen schendenwww.geenstijl.nl
Voor het tribunaal ermee.
Gekke wappies ook allemaal, of niet de Wolf ?
Alleen De Wolf.Heeft er überhaupt iemand hier die app geïnstalleerd?
Ik heb alleen een check app.Alleen De Wolf.
Nee. Ik ken (op 1 collega na) ook niemand die die app geïnstalleerd heeft. Die collega zit dus ook continu in de teststraat nu omdat ze bijna continu meldingen krijgt...Heeft er überhaupt iemand hier die app geïnstalleerd?
Nee. Ik ken (op 1 collega na) ook niemand die die app geïnstalleerd heeft. Die collega zit dus ook continu in de teststraat nu omdat ze bijna continu meldingen krijgt...
Je spreekt uit ervaring?Ik kan mij voorstellen dat die app bijna even gevoelig is als de dating app Happn waarbij je elkaar moet kruizen om met elkaar in contact te kunnen komen. Dat is vrij ruim genomen. Kun je je lol op als je die woonachtig in Amsterdam aan gaat zetten.
Je spreekt uit ervaring?
Nee. Ga ik ook niet doen.Heeft er überhaupt iemand hier die app geïnstalleerd?
Dat lijkt me niet meer dan logisch.Net even gecheckt en ja ik heb ‘m nog.
Nog nooit een melding gehad trouwens.
Gezien de app alleen werkt als je contact of in de buurt komt van mensen.Hoezo?
Ik wil best meedoen aan Hermans bashen (want guttegut wat is dat een drama), maar ook zij kan niks doen aan dat bv de benzine en gas duurder wordt door de spanning rond Oekraïne. Ja, dat koopkracht achteruit is balen, zeker voor mensen die al 'op het randje' leven, maar je bent daarvoor van zoveel factoren afhankelijk.Goh, wat een verrassing: https://nos.nl/artikel/2413506-nibud-gemiddeld-40-euro-minder-per-maand-te-besteden
Zeer benieuwd hoe Sophie Hermans zich hier weer uit gaat lullen.
Nogmaals, benzine en gas zijn zo duur omdat er 85% belasting op zit. Daar kun je dus veer veel aan doen.Ik wil best meedoen aan Hermans bashen (want guttegut wat is dat een drama), maar ook zij kan niks doen aan dat bv de benzine en gas duurder wordt door de spanning rond Oekraïne. Ja, dat koopkracht achteruit is balen, zeker voor mensen die al 'op het randje' leven, maar je bent daarvoor van zoveel factoren afhankelijk.