Binnenlandse politiek

SanMark.

Well-known member
Daar kan de Nederlandse politiek veel aan doen wanneer je afhankelijk bent van een internationale olieprijs.
Uiteraard kan je het wel weer goedkoper maken maar dan maak je weer grote gaten.
Jij gelooft elk praatje he van de politiek.

2 jaar naïef het corona beleid tot in den treure verdedigen, nu dit weer.

Straks zeg je ook nog dat biomassa goed voor het klimaat is, en dat kern energie slecht is, en veel te laat komt.
 

De Wolf

Well-known member
Nee, eerst was de prijs 100 en kregen ze 85. Nu is de prijs 200 en krijgen ze 170. Pakken ze 70% krijgen ze 140 en krijgen ze nog steeds 55 ofwel meer dan 50% meer.
Ten opzichte van nu. En uiteraard is energielasten ideaal om gaten van de coronacrisis te dichten.
 

SanMark.

Well-known member
Ten opzichte van nu. En uiteraard is energielasten ideaal om gaten van de coronacrisis te dichten.
Misschien moet je eens gewoon goed beleid maken ipv alles direct door te belasten aan de burgers.

26 miljard naar de klimaatscam moet ergens vandaan komen.
 

SanMark.

Well-known member
Zou een PVDA of PVV het beter doen?
Een PVV zou geen 26 miljard aan de klimaat hysterie besteden en ook geen 40 miljard aan de immigranten die nu Europa en Nederland overspoelen en niet meer weg willen.

Dus ja die had het heel wat beter gedaan.

Elke partij met meer oog voor Nederland zou het beter hebben gedaan. Pvda is volstrekt inwisselbaar met een CU, CDA of D66. Dus die zeker niet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tuurlijk niet, PVV had het weggegooid aan geneuzel waar net zo veel mensen geen reet mee opschieten.
Dit is natuurlijk zo subjectief als de pest maar joh, blijf vooral net doen alsof de poorten van de hemel open gaan als de PVV het voor het zeggen heeft.
 

SanMark.

Well-known member
Tuurlijk niet, PVV had het weggegooid aan geneuzel waar net zo veel mensen geen reet mee opschieten.
Dit is natuurlijk zo subjectief als de pest maar joh, blijf vooral net doen alsof de poorten van de hemel open gaan als de PVV het voor het zeggen heeft.
Ik ga in op de onzin van de Wolf.

Eerst zegt hij dat het aan de olieprijs ligt de hoge benzine prijs, daarna moet de tax daarop wel zo hoog omdat je gaten in de begroting krijgt en dat een PVV dat ook had gehad.

Ik weerleg dat gewoon met de eenvoudige opmerking dat er dan veel minder naar klimaat, EU en asiel was gegaan en bv veel meer naar de zorg( waar ook giga veel verspild word ), en politie, en naar degene die in Nederland het meest nodig hebben en dat zijn de minima e.d.
 

SanMark.

Well-known member
Dan moet je je wel heel erg vervelen om op bijna ieder bericht van mij te reageren :p
Zoveel word er niet gepost en normaal is mijn ochtend aardig gevuld met sport en wat andere dingen alleen vanochtend niet gesport door een kleine blessure en daardoor de hele ochtend OS gekeken en een beetje gereageerd op de spreekpop van Hugo de Jonge.
 
Bovenaan