JMD
Well-known member
Rutte die tegen de wil van de EU ingaat. Het kan dus wel…
Het lijkt mij dat als je geen vrouwen meer overhebt dat de lijst dan wordt afgemaakt met mannen. Dat is wat de meeste partijen doen.VOLT gaat in minder gemeentes dan gepland/gehoopt meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen. Niet omdat ze mensen te kort komen, nee omdat er in een flink aantal gemeentes niet evenveel vrouwen als mannen gevonden konden worden die zich kandidaat stelden...
Echt, zo kansloos is dit. Dat je streeft naar gelijkheid, niks mis mee. Maar dat je niet mee wilt doen aan verkiezingen omdat je niet evenveel vrouwen kan vinden is belachelijk. Want op die manier mis je dus de kans om het beleid te veranderen.
Lijkt mij idd ook het meest logische ja. Om dan direct je maa helemaal terug te trekken is idioot...Het lijkt mij dat als je geen vrouwen meer overhebt dat de lijst dan wordt afgemaakt met mannen. Dat is wat de meeste partijen doen.
Als ze het niet doen wordt het alleen nog maar warmer.Ollongren had inwoners van Bonaire opgeroepen energiezuiniger te leven: minder airco gebruiken en minder douchen.
Dat het op Bonaire elke dag 30C is het hele jaar door, was ze even vergeten.
Als ze het niet doen wordt het alleen nog maar warmer.
Wat is een cv?Beetje hetzelfde als Nederlanders oproepen de cv vooral niet aan te zetten als het vriest. Nu is dat voor Gevegt in zijn NeanderDalfsen geen probleem natuurlijk.
Een lijst met werkervaring en opleiding voor als je gaat solliciteren.Wat is een cv?
Gewoon een paar van die waainegers importeren.Ollongren had inwoners van Bonaire opgeroepen energiezuiniger te leven: minder airco gebruiken en minder douchen.
Dat het op Bonaire elke dag 30C is het hele jaar door, was ze even vergeten.
Een lijst met werkervaring en opleiding voor als je gaat solliciteren.
Daar krijg het het niet warm of koud van.Curriculum Vitae, iet met solliciteren.
Virgil van Dijk, Matthijs de Ligt, Stefan de Vrij, Bart Vriends; dat soort types.Wat is een cv?
Lekker bezig Segers![]()
Segers liet 'proeve regeerakkoord' van VVD en CDA in trein liggen
Het gaat om een stuk van vertegenwoordigers van de fracties, dat volgens de woordvoerder van de informateurs nooit inhoudelijk is besproken.nos.nl
Echt, wat een amateurisme weer...