Het concept akkoord dat Segers heeft laten liggen lijkt wel samen met GL opgesteld...Nog meer immigratie.
Ja allemaal goed en wel maar het was dus geschreven door CDA/VVD.Dat is al heel lang zo: De Christen Unie is een soort PvdA/Groen Links met een Bijbeltje.
Ja allemaal goed en wel maar het was dus geschreven door CDA/VVD.
Als je ze al zover hun zin geeft heb je weinig meer te onderhandelen.Met het idee dat D66 erin mee moest gaan.
Gewoon een bewussie dus van Segers.Met het idee dat D66 erin mee moest gaan.
Het concept akkoord dat Segers heeft laten liggen lijkt wel samen met GL opgesteld...
Dat is al heel lang zo: De Christen Unie is een soort PvdA/Groen Links met een Bijbeltje.
Dat denk ik niet.
Maar Segers zal vast blij zijn met de inhoud, zoals het stuk ook duidelijk is geschreven om Kaag te pleasen.
Het is ook gewoon niet waar als het om ziekenhuisbedden gaat.We schalen de zorg in Nederland steeds verder af en als het personeel er na zeer lang zeuren eindelijk wat geld bijkrijgt word er bij het bekend maken van de ziektekosten premie gelijk bij verteld omdat de zorg meer is gaan verdienen moet de premie met 10 of 12 euro per jaar omhoog anders kunnen we het niet betalen.
Op zo'n manier de berichten de wereld inzetten is alleen maar bedoeld om tweedeling te creëren en om de aandacht van het kabinet af te leiden.
Ik heb 10 jaar geleden mijn been gebroken gehad en moest geopereerd worden. Na 1,5 dag was ik weer thuis.Het is ook gewoon niet waar als het om ziekenhuisbedden gaat.
De gemiddelde ligduur van patienten is door medische ontwikkeling extreem gedaald. Mijn zusje bijvoorbeeld heeft in 1992 vijf weken in het ziekenhuis gelegen met een gebroken been. Tegenwoordig zou ze daarvoor hooguit een week in het ziekenhuis liggen.
Waar je voorheen dus 5 bedden nodig had is er nu maar 1 nodig.
Die kortere ligduur schijnt vooral op de IC veel winst te hebben opgeleverd terwijl bij Corona de ligduur extreem veel langer is. En dan gaat het systeem kraken.
Ik heb 10 jaar geleden mijn been gebroken gehad en moest geopereerd worden. Na 1,5 dag was ik weer thuis.
Ok, dus eigenlijk kunnen we beter de ontwikkelde medische wetenschap de schuld geven?Het is ook gewoon niet waar als het om ziekenhuisbedden gaat.
De gemiddelde ligduur van patienten is door medische ontwikkeling extreem gedaald. Mijn zusje bijvoorbeeld heeft in 1992 vijf weken in het ziekenhuis gelegen met een gebroken been. Tegenwoordig zou ze daarvoor hooguit een week in het ziekenhuis liggen.
Waar je voorheen dus 5 bedden nodig had is er nu maar 1 nodig.
Die kortere ligduur schijnt vooral op de IC veel winst te hebben opgeleverd terwijl bij Corona de ligduur extreem veel langer is. En dan gaat het systeem kraken.