Binnenlandse politiek

Maasveld

Well-known member
Ja wij zijn er al aan gewend hoe wij geregeerd worden.
we zij het zelfs normaal gaan vinden wat Rutte allemaal doet en stemmen er elke 4 jaar weer op.
Zelfs met die toeslagenaffaire komt hij er weer mee weg.
Hieronder een link over hoe men in het buitenland over ons denkt.
Dat moet toch wel pijnlijk voor je zijn dat je een Amsterdams medium nodig hebt om je punt te maken.
 

JMD

Well-known member
Alleen PVV, SP en BIJ1 houden stand vwb hun weigering in een kabinet met Rutte te gaan zitten... GL, PvdA, FVD, enz vinden het ineens toch niet meer zo'n probleem, aldus Tjeenk Willink
 

De Wolf

Well-known member
Alleen PVV, SP en BIJ1 houden stand vwb hun weigering in een kabinet met Rutte te gaan zitten... GL, PvdA, FVD, enz vinden het ineens toch niet meer zo'n probleem, aldus Tjeenk Willink

Het is al lang bekend dat VVD. D66, CDA en nog een partij de regering gaan vormen. Zijn er nog drie (GL, PVDA en CU) die de 4e partij kunnen worden en die gaan niet direct om poppetjes onderhandelen.
 

De Wolf

Well-known member
Puur kijkend naar de debatten van gisteren en 1 april zou ik zeggen:

Een minderheidskabinet tussen VVD en D66 die de ene keer steun zoekt bij CDA / CU en de andere keer bij PVDA / GL / SP.
Rutte neemt een stapje terug en een andere VVD-er wordt premier (Van Ark of Schippers).
 

Batigoal

Well-known member
Alleen PVV, SP en BIJ1 houden stand vwb hun weigering in een kabinet met Rutte te gaan zitten... GL, PvdA, FVD, enz vinden het ineens toch niet meer zo'n probleem, aldus Tjeenk Willink

Goh, verrassend.

Ik blijf me erover verbazen dat de VVD na al die schandalen en gedoe nog steeds veruit de grootste partij van het land is.
 

erka

Well-known member
"Hier scheiden onze wegen". Hahaha, Kaagje. En gewoon met Rutte gaan regeren zo. Ook zo'n huichelaar, die Kaag.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, "totaal onbelangrijk" zal het niet zijn maar blijkbaar kijken een hoop kiezers dus idd ook naar andere competenties.
 
Bovenaan