Binnenlandse politiek

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ah mevrouwtje Nieuw Leiderschap doet een Mark Rutte'tje en kan het zich niet herinneren of ze bij de kabinetsvergaderingen was waar afgesproken is om cruciale informatie over de toeslagenaffaire achter te houden.

Van de regen in de drup met die heks. Wat een verschrikking.
 

JMD

Well-known member
Van de regen in de drup met die heks.
Dat was toch te verwachten? Zij werd zo kritiekloos op het schild gehesen dat je kon wachten op het moment dat ze met haar 'Nieuw Leiderschap' door het ijs zou zakken. Een aanspraak op nieuw leiderschap had moeten komen van iemand die niet in het kabinet zat...


Overigens ben ik wel heel benieuwd wie dit naar RTL heeft gelekt...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig word ze er goed aan herrinert dat ze er gewoon bij was.

Jep.

Ik vind het tijd voor een nieuwe politieke macht, omdat ik denk dat het gezond is om na 10 jaar te verversen. Maar hoe langer ik die Kaag aan het werk zie en hoe meer ik over haar hoor en lees, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat zij een enorm Paard van Troje is. Het gaat echt van red flag naar red flag. Echt, doe dan maar Rutte.
 

JMD

Well-known member
Ik vind het tijd voor een nieuwe politieke macht, omdat ik denk dat het gezond is om na 10 jaar te verversen. Maar hoe langer ik die Kaag aan het werk zie en hoe meer ik over haar hoor en lees, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat zij een enorm Paard van Troje is. Het gaat echt van red flag naar red flag. Echt, doe dan maar Rutte.
Precies. Oude wijn in nieuwe zakken zou het worden.
 

gevegt

Well-known member
Jep.

Ik vind het tijd voor een nieuwe politieke macht, omdat ik denk dat het gezond is om na 10 jaar te verversen. Maar hoe langer ik die Kaag aan het werk zie en hoe meer ik over haar hoor en lees, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat zij een enorm Paard van Troje is. Het gaat echt van red flag naar red flag. Echt, doe dan maar Rutte.
Rutte is juist degene die dit allemaal heeft toegelaten. Hij is voor dit alles verantwoordelijk.
Maar gewoon op hem blijven vertrouwen!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Rutte is juist degene die dit allemaal heeft toegelaten. Hij is voor dit alles verantwoordelijk.
Maar gewoon op hem blijven vertrouwen!

Ik volg Rutte niet, ik wil dat hij weggaat en dat er een frisse wind op Algemene Zaken komt. Maar die frisse wind moet dus niet mevrouw Kaag worden, omdat zij in rap tempo aan het uitgroeien is tot degene die ik het meeste wantrouw en verafschuw in die hele tweede kamer. En dat zegt genoeg als je ziet wie daar allemaal zit.
 

JMD

Well-known member
Nou nee, voor mij niet. Ik ga altijd eerst uit van het goede in een mens. Dat is voor mij de meest gezonde manier van leven.
Dat laatste doe ik ook. Maar sorry, alles aan Kaag van de afgelopen jaren (maar ook bv Ollongren, Hoekstra, eigenlijk zo ongeveer het hele kabinet...) toonde aan dat zij precies hetzelfde is als Rutte.
 

JMD

Well-known member
Ik volg Rutte niet, ik wil dat hij weggaat en dat er een frisse wind op Algemene Zaken komt. Maar die frisse wind moet dus niet mevrouw Kaag worden, omdat zij in rap tempo aan het uitgroeien is tot degene die ik het meeste wantrouw en verafschuw in die hele tweede kamer. En dat zegt genoeg als je ziet wie daar allemaal zit.
Overigens vind ik Ollongren nog een graad erger trouwens. Maar die is niet zo heilig verklaard in aanloop naar de verkiezingen, dus die valt dan ook niet zo hard van de troon af.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat laatste doe ik ook. Maar sorry, alles aan Kaag van de afgelopen jaren (maar ook bv Ollongren, Hoekstra, eigenlijk zo ongeveer het hele kabinet...) toonde aan dat zij precies hetzelfde is als Rutte.

Ik heb het eerlijk gezegd allemaal niet zo gevolgd. Had tot een paar maanden voor de verkiezingen nog nooit van mevrouw Kaag gehoord. En was dat maar zo gebleven...
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Ik volg Rutte niet, ik wil dat hij weggaat en dat er een frisse wind op Algemene Zaken komt. Maar die frisse wind moet dus niet mevrouw Kaag worden, omdat zij in rap tempo aan het uitgroeien is tot degene die ik het meeste wantrouw en verafschuw in die hele tweede kamer. En dat zegt genoeg als je ziet wie daar allemaal zit.
Dat je Rutte niet volgt is haast onvoorstelbaar. Hij is al meer dan tien jaar verantwoordelijk voor de puinhoop die hij bij de softe sector heeft gemaakt. Alles economisch bekijken en de menselijke maat totaal weggegooid. Hij is eindverantwoordelijk, maar neemt die nooit.
Echt, weg met die man.
 

gevegt

Well-known member
Overigens vind ik Ollongren nog een graad erger trouwens. Maar die is niet zo heilig verklaard in aanloop naar de verkiezingen, dus die valt dan ook niet zo hard van de troon af.
Die is door Rutte opgeleid. Rutte weet wel hoe hij adepten om zich heen moet verzamelen.
 
Bovenaan