Ja het zit je niet mee.Ben ik een keer serieus, krijg je dit.
Heb ik weer.
Aan de andere kant heeft moeder gevegt wel haar eerste prik gehad. Mijn dag kan dus sowieso niet meer stuk! 🍺Ja het zit je niet mee.
Niet voor mij. Ze heeft haar jarenlange angst voor een naald opzij gezet omdat ze graag haar andere kind en kleinkinderen weer eens wil zien.Fijn voor je.
Op naar de tweede prik.
En dat denk je? Dat gaat vakkundig onder het tapijt gemoffeld worden... Nieuw leiderschap, je weet wel...Metoo is trending. Dat word een grote bezem voor D66 en onze jonge onzekere knullen opgeiler smeets.
Dat is toch ook fijn voor jouw ?Niet voor mij. Ze heeft haar jarenlange angst voor een naald opzij gezet omdat ze graag haar andere kind en kleinkinderen weer eens wil zien.
En dat denk je? Dat gaat vakkundig onder het tapijt gemoffeld worden... Nieuw leiderschap, je weet wel...
Ik ken natuurlijk niet de situatie van jouw moeder maar is die zelf opgelegde isolatie echt nodig ? Is ze zo kwetsbaar dat het meer dan een jaar niet of nauwelijks contact opweegt tegen misschien wel ziek worden met covid?Niet voor mij. Ze heeft haar jarenlange angst voor een naald opzij gezet omdat ze graag haar andere kind en kleinkinderen weer eens wil zien.
Sidney Smeets toch? Of is Cindy een bijnaam.Cindy Smeets van D66 zou aan de jonge jongetjes hebben gezeten. Reuze benieuwd hoe de NPO dit gaat brengen.
Dat eerste heeft er misschien mee te maken dat er nu ook de naam van een NOS-verslaggever rond gaat die 'zijn handen niet van jonge mannen af kon houden'...Bijzonder he, dat er zo weinig in het nieuws komt. Maar idd, advocaat dus weet precies hoe hij moet schommelen. Maar de 2e smet van D66 binnen een jaar.