Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Het tapijt van van Drimmelen was nog niet afgestopt. Germ D66, ik heb het bijna met de partij te doen.
 

zwammy

Well-known member
Metoo is trending. Dat word een grote bezem voor D66 en onze jonge onzekere knullen opgeiler smeets.
 

SanMark.

Well-known member
Niet voor mij. Ze heeft haar jarenlange angst voor een naald opzij gezet omdat ze graag haar andere kind en kleinkinderen weer eens wil zien.
Dat is toch ook fijn voor jouw ?

Mijn moeder heeft op de eerste 3 maanden na, altijd gewoon bij ons opgepast, alleen het knuffelen en kussen hebben we zoveel mogelijk achterwege gelaten. ( kussen helemaal )
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

zwammy

Well-known member
En dat denk je? Dat gaat vakkundig onder het tapijt gemoffeld worden... Nieuw leiderschap, je weet wel...

Oh, ik bedoelde de bezem om htet onder het tapijt te vegen, maar dat ligt een beetje of de media dit hetzelfde behandelen als de racistische drek van fvd.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

SanMark.

Well-known member
Niet voor mij. Ze heeft haar jarenlange angst voor een naald opzij gezet omdat ze graag haar andere kind en kleinkinderen weer eens wil zien.
Ik ken natuurlijk niet de situatie van jouw moeder maar is die zelf opgelegde isolatie echt nodig ? Is ze zo kwetsbaar dat het meer dan een jaar niet of nauwelijks contact opweegt tegen misschien wel ziek worden met covid?
 

zwammy

Well-known member
Toen homo jongeren werden bekeerd op scholen stonden ze binnen 10 minuten te roepen, nu is de sociale media stuk. Wat zijn sommige zaken toch heerlijk voorspelbaar.
 

zwammy

Well-known member
D66 gaat onderzoek doen, wel knap want op 31 maart was de vertrouwenspersoon van D66 al op de hoogte. Maar goed, voor de bühne klinkt het altijd goed.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zit even terug te lezen. Moet best goed zoeken, want zoveel verschijnt er niet in de media. Maar wat een smeerlap zeg! En zo te zien is dit al heel lang gaande en konden we de afgelopen jaren genoeg rode vlaggen constateren. Onbegrijpelijk dat zo'n man in de tweede kamer kan komen.
 

zwammy

Well-known member
Bijzonder he, dat er zo weinig in het nieuws komt. Maar idd, advocaat dus weet precies hoe hij moet schommelen. Maar de 2e smet van D66 binnen een jaar.
 

SanMark.

Well-known member
Pedopartij66

Gaat lekker met de partij van nieuwleiderschap.

Heb je ook nog die zaak in Dordrecht dat iemand uit de partij is gezet omdat hij zei gediscrimineerd zou zijn binnen de partij.
 
Bovenaan