Binnenlandse politiek

SanMark.

Well-known member
Niet een beetje lafjes? Zo anoniem een beetje pseudo bedreigingen doen? Niet mijn stijl. Ik heb niks met al die ultra's, links noch rechts, maar dit soort gedrag vind ik nogal sneu.
Welke bedreigingen ? Een sticker op een brievenbus ? Tot dusver zijn de meeste bedreigingen van linkse mensen verzinselen geweest.
 

gevegt

Well-known member
Mijn rechtse vrienden willen weer eens doen voorkomen of de kogel van de andere kant komt.
Ik ga er niet meer op in. Mij lijkt het beter om al die idioten een wapen te geven die door een Engelsman is gemaakt.
het wapen werkt, maar de kogel raakt jezelf.
Wel linksom natuurlijk.
 

Bonehead

Well-known member
Ik ga maar eens slapen. Dat kan ik gerust doen. Dit met de gedachte dat ik nooit wakker zal worden met het idee een sticker bij iemand anders op de deur te plakken.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ga maar eens slapen. Dat kan ik gerust doen. Dit met de gedachte dat ik nooit wakker zal worden met het idee een sticker bij iemand anders op de deur te plakken.
Tot dusver zijn de meeste incidenten bij de linkse idioten door hun zelf gemaakt om rechtste personen / organisaties in een kwaad daglicht te stellen.

En meestal lukt dat goed, want de linkse politiek is verontwaardigd en de pers speelt het spelletje mee.

Waar was de verontwaardiging toen Dennis Schouten thuis werd opgezocht ? Of toen de winkeliers werden bedreigt door KOZP dat ze de zwarte pieten moesten verwijderen uit de etalage?

Of dat mensen met carnevalskleding worden aangesproken als ze aan het feesten zijn? Want ook dat is een inbreuk op hun gemoedstoestand, er zijn door de huilende negerorganistaties formulieren gemaakt hoe je iedereen moet aanspreken. Totaal geen ophef.

1 sticker op het huis van een zeer linkse activiste die les geeft op de uni van Amsterdam en het land is te klein.
 

SanMark.

Well-known member
Mijn rechtse vrienden willen weer eens doen voorkomen of de kogel van de andere kant komt.
Ik ga er niet meer op in. Mij lijkt het beter om al die idioten een wapen te geven die door een Engelsman is gemaakt.
het wapen werkt, maar de kogel raakt jezelf.
Wel linksom natuurlijk.
Mij lijkt het beter dat je een trein terug kopt.
 

Bonehead

Well-known member
Tot dusver zijn de meeste incidenten bij de linkse idioten door hun zelf gemaakt om rechtste personen / organisaties in een kwaad daglicht te stellen.

En meestal lukt dat goed, want de linkse politiek is verontwaardigd en de pers speelt het spelletje mee.

Waar was de verontwaardiging toen Dennis Schouten thuis werd opgezocht ? Of toen de winkeliers werden bedreigt door KOZP dat ze de zwarte pieten moesten verwijderen uit de etalage?

Of dat mensen met carnevalskleding worden aangesproken als ze aan het feesten zijn? Want ook dat is een inbreuk op hun gemoedstoestand, er zijn door de huilende negerorganistaties formulieren gemaakt hoe je iedereen moet aanspreken. Totaal geen ophef.

1 sticker op het huis van een zeer linkse activiste die les geeft op de uni van Amsterdam en het land is te klein.

Ik vind dat je hiermee aardig meegaat in de selectieve verontwaardiging waarvan je de media beschuldigd. De rol van de media lijkt niet langer het publiceren van nieuws maar het beïnvloeden van de publieke opinie. De arrogantie in mij zegt dat ik meningen wél aardig kan onderscheiden en deze niet als feiten presenteer omdat het mij zo goed uitkomt.

Hoewel ik aardig bij hem in de buurt schijn te wonen en ik hem een lul van een vent vindt heb ik gelukkig nooit de behoefte gehad om op de koffie te gaan bij Dennis Schouten. Mocht die dag wel komen dan hoop ik dat ze mij preventief ruimen.
 

erka

Well-known member
Rekenkameronderzoek (=geen kattepis)


1 miljard euro extra kosten gemaakt om een eenmalige bezuiniging van 23 miljoen te halen + 2,7 mio per jaar exploitaite kosten. Hahahahahahaha. Als het niet zo treurig was.
 

SanMark.

Well-known member
Cindy Smeets van D66 zou aan de jonge jongetjes hebben gezeten. Reuze benieuwd hoe de NPO dit gaat brengen.
 
Bovenaan