Afgelopen donderdag deed Kaag dus heel ferm, maar dat deed ze dus om wisselgeld te hebben naar Rutte toe. Wil je de steun van ons, dan krijgen wij de kamervoorzitter...Nieuw leiderschap betekent dus eerst dat je op het laatst nog ff de kamervoorzitter ritselt.
Misschien wilden die geen van de 3 kandidaten en hebben blanco gestemd (?).Ik verbaas me er meer over hoe je in hemelsnaam ongeldig kan stemmen...
In ieder geval PVV en FvD. De resterende stemmen zou ik zoeken bij SGP, JA21 en/of BBB.Van welke partijen zou Bosma zijn 27 stemmen hebben gekregen?
Dus dat is ook een partijkartel.In ieder geval PVV en FvD. De resterende stemmen zou ik zoeken bij SGP, JA21 en/of BBB.
Als dat een kartel zou zijn dan is het een verdomd slecht kartel, want er komen verdomd weinig mooie baantje bij PVVers/FVDers terecht.Dus dat is ook een partijkartel.
Dat komt nog wel. Bosma is al onder- voorzitter.Als dat een kartel zou zijn dan is het een verdomd slecht kartel, want er komen verdomd weinig mooie baantje bij PVVers/FVDers terecht.
Dat komt nog wel. Bosma is al onder- voorzitter.
Weet ik. En dat doet hij goed.
Dat is hij al 8 jaar ofzo (net als Bergkamp)
Jep, helemaal mee eens...Weet ik. En dat doet hij goed.
Het nadeel is dat als hij buitenlandse parlementariërs in zijn functie ontvangt, hij vaak vragen over de PVV krijgt.
Niemand uit het buitenland begrijpt waarom de PVV geen echte partij is en toch in het parlement zit. En dan laat ik de ultra rechtste standpunten maar even buiten beschouwing.
Hier niet, bijna overal in het westen wel. Dat vindt men vreemd.Jep, helemaal mee eens...
Maar hoe bedoel je dat de PVV geen partij is? Omdat je er geen lid van kan worden? Moet dat dan? Staat dat ergens vastgelegd?
En waarom vind je dat vreemd? Ik hoef toch niet lid te zijn van een partij om namens die partij in enig orgaan te zitten? Zolang ik de partijlijn maar onderschrijf toch?Hier niet, bijna overal in het westen wel. Dat vindt men vreemd.
Ik trouwens ook.
Over een kartel gesproken.En waarom vind je dat vreemd? Ik hoef toch niet lid te zijn van een partij om namens die partij in enig orgaan te zitten? Zolang ik de partijlijn maar onderschrijf toch?
Niemand is verplicht zich bij de PVV aan te sluiten toch??? Blijkbaar valt het dan wel mee met hoe die dictator handelt.Zonder leden heb je de macht alleen. Kortom, ben je een dictator. Daar hou ik niet zo van.