Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member
Niemand is verplicht zich bij de PVV aan te sluiten toch??? Blijkbaar valt het dan wel mee met hoe die dictator handelt.
Denk dat je het bij bv de VVD zwaarder hebt in de fractie, daar moet je ook verplicht de partijlijn volgen.
Daar gaat het niet om.
 

zwammy

Well-known member
Het is dan wel bijzonder dat je als de ene het doet je niet kan afschuiven en als de andere het doet het opeens wel, dat heet met een mooi woord hypocriet.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Niet een beetje lafjes? Zo anoniem een beetje pseudo bedreigingen doen? Niet mijn stijl. Ik heb niks met al die ultra's, links noch rechts, maar dit soort gedrag vind ik nogal sneu.
Klopt. Is het ook. Alleen stond 1 van degenen die nu het hardste moord en brand schreeuwt hierover (terecht) zo ongeveer op de tafel te dansen van plezier toen het huis van Baudet werd ondergekladderd, 'want daar had Baudet het zelf naar gemaakt'...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt. Is het ook. Alleen stond 1 van degenen die nu het hardste moord en brand schreeuwt hierover (terecht) zo ongeveer op de tafel te dansen van plezier toen het huis van Baudet werd ondergekladderd, 'want daar had Baudet het zelf naar gemaakt'...

Wie deed dat dan? En waar kan ik dat teruglezen? (Ik weet het echt niet, zit geen addertje onder het gras bij deze vraag).
 

Abubakari

Well-known member
Het is dan wel bijzonder dat je als de ene het doet je niet kan afschuiven en als de andere het doet het opeens wel, dat heet met een mooi woord hypocriet.
Als extreem links iets achterlijks doet maakt dat de laffe actie van rechts toch niet opeens goed?
Wat ik zeg, allemaal domme fanatiekelingen, moge ze allemaal het schompes krijgen met hun ophitserij en gevaarlijke gekte.
 

zwammy

Well-known member
Waar doel je precies op?

Dat wanneer Feyenoord hooligans een fontein slopen moeten we vooral niet Feyenoord daar op aankijken maar wanneer er iemand een sticker op een voordeur plakt moeten we daar wel de verstuurder van de foto op aanspreken.

Nb: dit gaat niet over jou of andere maar het is zo'n algemene tendens en daar krijg ik een beetje de schurft van.
 

zwammy

Well-known member
En om het maar even in perspectief te zetten. App groepen online zetten waaruit belastende appjes zitten is journalistiek. Leraren ontmaskeren die belastende verklaringen zetten over politici is doxxing.
 
Bovenaan