SanMark.
Well-known member
die is er in zijn kabinets periode 800k op achteruit gegaan.Was Dijkhoff maar niet gestopt die had ik wel als premier willen zien.
die is er in zijn kabinets periode 800k op achteruit gegaan.Was Dijkhoff maar niet gestopt die had ik wel als premier willen zien.
Wat moeten ze toch als hij een keer overlijdt ooit.
Huh? Wat is er gebeurd??Rutte en Kaag hebben Arib even onder de bus gegooid. Nieuw leiderschap.
Kaag en Rutte ontkennen. Onzin derhalve.Rutte en Kaag hebben Arib even onder de bus gegooid. Nieuw leiderschap.
Ja, want Rutte ontkent iets gezegd te hebben dan is het waar...Kaag en Rutte ontkennen. Onzin derhalve.
Moet je weer uitgelaten worden?Ja, want Rutte ontkent iets gezegd te hebben dan is het waar...
Rutte zal er wel weer geen actieve herinnering aan hebben.Kaag en Rutte ontkennen. Onzin derhalve.
Waarom flirt je met mij?Rutte zal er wel weer geen actieve herinnering aan hebben.
Waarom flirt je met mij?
Ik was in eerste instantie geen voorstander van haar voorzitterschap, maar ze heeft me positief verrast en van mij mag ze idd ook wel blijven. Alhoewel ik Bosma ook een goede voorzitter vind (hij verving ARib af en toe) is de kans dat hij het wordt klein.Van mij mag Arib wel blijven. Heeft het altijd prima gedaan.
Als ik had willen flirten, dan had ik deze wel geplaatst:Waarom flirt je met mij?
Mwah, dit zat er wel in toch?Uitslag eerste stemronde:
Bergkamp 74
Arib 38
Bosma 27
Ongeldig 5
Geldige stemmen 139
Dat was te verwacht na wat we gisteren hebben gehoord, maar dat het verschil zo groot is, is wel verrassend.