Inderdaad... Of heisessies in dure hotels enz.Vraag mij af hoeveel daarvan bij de illegalen is terechtgekomen (daadwerkelijke opvang) en hoeveel er is opgegaan aan vergaderingen..
Het wordt echter wel wat prijzig als de succesratio zo grandioos laag ligt.Wel benieuwd naar de beleidsdoelen van het project. Verder is 12 duizend per illegaal niet super schokkend voor een overheidsproject. Vraag mij af hoeveel daarvan bij de illegalen is terechtgekomen (daadwerkelijke opvang) en hoeveel er is opgegaan aan vergaderingen..
Het is de schuld van de media!Het implodeert een beetje bij FvD.
Geweldige verklaring ook net een dag na de shit.Hiddema per direct weg
Dat is types Theo, ik mag dat soort woordspelingen wel.De afscheidsbrief van Theo H. vond ik erg theatraal.
tpo.nl
De Gauleiter von Amsterdam, de Twitter-heldin.Zo dan, Annabel Nanninga haalt ook even keihard uit naar Baudet.
![]()
Annabel Nanninga - Ik stap nu niet op maar Thierry Baudet moet wel uit het bestuur en niet op de kieslijst
Alleen door volledig terug te treden uit het bestuur kan Thierry Baudet Forum voor Democratie nog redden. Binnenskamers heeft hij zich de afgelopen dagentpo.nl
Ik denk dat je post ietwat te diep gaat voor dit mooie forum.De Gauleiter von Amsterdam, de Twitter-heldin.