Kathleen Ferrier en een dooie Zeeuw.
Het wordt toch Hugo de Jonge, dat ziet toch iedereen wel.
Je onderschat de (externe) populariteit van Omzigt.
Doet mij denken aan de gouden tijden van de twee dissidenten ten tijden van de gedoogconstructie. Al moet ik bekennen dat ik ze inmiddels wel vergeten ben.
Duizenden toeslagendossiers te vroeg vernietigd bij Belastingdienst
9000 dossiers zijn te vroeg door de papierversnipperaar gegaan.nos.nl
Goh, wat toevallig...
Corrupt zat. Kun je wel weer met lijstjes strooien maar alles word geprobeerd met de mantel der liefde te bedekken en elk WOB verzoek word gefrustreerd en de kamer word bij elk verzoek minder dan minimaal ingelicht.Bizar. Misschien een onbedoelde steun in de rug voor Omzigt.
@ Zwamboy
Een bananenrepubliek is een populaire benaming voor een politiek instabiel, corrupt land dat vaak rijk is aan grondstoffen en waar staatsgrepen en revoluties aan de orde van de dag zijn.
Een andere quote van mij is dat we in een geweldig land leven.Wat voor een idioot ben je eens eigenlijk als je vrijwillig in een bananenrepubliek blijft wonen?
Precies. Kan je nagaan hoeveel meer geweldig dit land zou zijn als de Kamer en de Ministers en Staatssecretarissen allemaal van het niveau Omzigt zouden zijn en ook net zo diep willen graven/gaan als hem (en het hart op de goede plek hebben)...Een andere quote van mij is dat we in een geweldig land leven.
Daar hebben we veel te weinig kamerleden voor.Precies. Kan je nagaan hoeveel meer geweldig dit land zou zijn als de Kamer en de Ministers en Staatssecretarissen allemaal van het niveau Omzigt zouden zijn en ook net zo diep willen graven/gaan als hem (en het hart op de goede plek hebben)...