Atreides
Well-known member
En waar schaar je de fantasie verhalen van Jetten onder ?
Welke verhalen heb je het nu over?
En waar schaar je de fantasie verhalen van Jetten onder ?
Ik ben het grotendeels met dit rijtje eens ja (en ook je nota bene trouwens), maar ik vind het echt onzin om iemand te veroordelen op basis van mijn wat zijn vader wel of niet gedaan heeft. Ja, die vader (en oudere broer(s)) was zo fout als maar zijn kan, maar moet je dat Theo aanrekenen?De dierbare vriendinnen van Baudet die moeiteloos een Marokkaan de schuld gaven terwijl ze zelf in dienstwaren., de NSB-roots van Hiddema, Europa dominant blank willen houden. Het rijtje is moeiteloos aan te vullen. Maar heel okselfris is het allemaal niet.
Afgelopen week het verhaal van een transgender en een Marokkaans meisje .
Zo zonde dat steeds de verkeerde homo in elkaar word geramd.
Die inmiddels de stad ook ontvlucht zijn...Afgelopen week het verhaal van een transgender en een Marokkaans meisje .
Zo zonde dat steeds de verkeerde homo in elkaar word geramd.
Eens.Waar ik wel een klaar mee ben is het wegkijken, ontkennen en niet benoemen van D66 bij de <enorme kuch> 'jongeren/
Ik ben het grotendeels met dit rijtje eens ja (en ook je nota bene trouwens), maar ik vind het echt onzin om iemand te veroordelen op basis van mijn wat zijn vader wel of niet gedaan heeft. Ja, die vader (en oudere broer(s)) was zo fout als maar zijn kan, maar moet je dat Theo aanrekenen?
https://www.welingelichtekringen.nl...boer-was-zat-ik-misschien-ook-bij-de-nsb.htmlHet echte gevaar, zegt Hiddema in datzelfde interview komt van een andere kant. Inderdaad: van de Islam. “‘Moslims ondergraven de democratie”. Dan kun je beter bij de NSB.
Atreides je begint steeds meer Bart Schut trekjes te krijgen..
Mmm, gezien de aanhalingstekens zijn die laatste woorden ('dan kun je beter bij de NSB) er door de auteur achter gezet...Het zit voor mij in het patroon. Losse indingen zeggen niet zoveel. Langzamerhand is er sprake van én én én én én én (en ongetwijfeld nog meer) bij de FvD.
Op zichzelf ben ik geen voorstander om mensen af te rekenen aan hun ouders. Maar gezien de standpunten van het FvD maak je je zelf bijna automatisch verdacht.
Overigens lijkt hij zelf zich toch niet echt lekker te kunnen distancieren, wat mij betreft een enorme uitglijder:
https://www.welingelichtekringen.nl/...ij-de-nsb.html
Hou op. Die man werd mid jaren 90 ook voor fascist en racist uitgemaakt door links. Hij wordt nu als 'redelijk' gezien omdat er nog extremeren rondlopen en dus de munitie op is (spreekwoordelijk) om op Bolkestein te richten.N.B. ik snap eigenlijk nog steeds waarom de heren niet net iets meer Bolkenstein aanhangen. Het lijntje pro-Europa en toch kritisch, en kritisch op migratie zonder bruin randje lijkt me veel werkbaarder.
Ik haak af bij het woord bruin. Geen zin om op zulke teksten te reageren.
dat Bolkestein het soms idd zo slecht niet zag.
Wat vinden we eigenlijk van BOA's?