Binnenlandse politiek
Je loopt vooral wat achter. Jij bent nu bij meneer Kok?
Stapelen nog wel. Wat heb ik allemaal gemist?
Stapelen nog wel. Wat heb ik allemaal gemist?
Gevaarlijk nog wel. Ik ga onderduiken.https://www.telegraaf.nl/nieuws/1852121125/minister-waarschuwt-syriers-voor-nederlandse-media
Kaag en Ollongren zijn echt gevaarlijk met hun continue aanklacht jegens de media. Eerst Ollongren met haar 'nepnieuws', dat bleek ook al niet te kloppen, en nu dit.
Is dit onkunde of zijn ze met een ander plan bezig?
Dit dus. Stapelen fout op fout. Misschien moet Atreides zich wat meer verdiepen in de politiek hier ipv elke scheet te weten over de Britse politiek.
Dat is idd ook heel gevaarlijk. Alleen maakt het natuurlijk wel even uit dat een minister het zegt.Vast net zo gevaarlijk als Baudet en consorten die telkens de media als onbetrouwbaar en leugenachtig wegzetten.
Heeft eerder met een links college/gemeenteraad te maken dan een linkse burgemeester.Van een linkse burgemeester(es) kan je dat verwachten.
Heeft eerder met een links Europees Parlement te maken dan met een links college/gemeenteraad.Heeft eerder met een links college/gemeenteraad te maken dan een linkse burgemeester.
Heeft eerder met een links Europees Parlement te maken dan met een links college/gemeenteraad.
Er is geen wettelijke grondslag om die gegevens te verwerken. Iets met AVG.Vertel even. Ik dacht namelijk dat preventie ook vrij zwaar weegt bij het politiepakket.
Er is geen wettelijke grondslag om die gegevens te verwerken. Iets met AVG.