Binnenlandse politiek

Batigoal

Well-known member
Vast net zo gevaarlijk als Baudet en consorten die telkens de media als onbetrouwbaar en leugenachtig wegzetten.
 

Atreides

Well-known member
Dit dus. Stapelen fout op fout. Misschien moet Atreides zich wat meer verdiepen in de politiek hier ipv elke scheet te weten over de Britse politiek.

Als ze nog meer dingen roepen die we in groep 6 al hebben geleerd waar de Telegraaf en Geenstijl zich klaarblijkelijk niet in kunnen vinden zal de schade wel meevallen schat ik zo.

Ik heb verder niet echt het idee dat iemand zich ergens in heeft verdiept als ze zich beperken tot de Telegraaf en GS.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoezo valt een Snel niet over die toeslagen ellende? Ik vind het veel kwalijker dat de belastingdienst langdurig gezinnen financieel kapot maakt (Snel), dan dat er wat toeslagen zijn uitbetaald aan wat frauderende Bulgaren (Weekers). Ik vind het echt misdadig wat de belastingdienst heeft gedaan en het gebrek aan daadkracht van Snel om de boel op te lossen vind ik nog misdadiger. Tuurlijk was Weekers verder ook niet sterk, maar ook Snel maakt nog geen indruk.
 

SanMark.

Well-known member
Inderdaad, alles moet met zeer veel moeite uit de belastingdienst en Snel worden getrokken, totaal geen welwillendheid om mee te werken.

Het word eens tijd dat de ambtenaren worden afgerekend op hun fouten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tast je ook de privacy al aan door een streepje te zetten achter asielzoeker?
 

Atreides

Well-known member
Er is geen wettelijke grondslag om die gegevens te verwerken. Iets met AVG.

Zwaarwegende prioriteiten krijgen meestal voorrang.

Die hele AVG maakt in de financi?le dienstverlening bijvoorbeeld ook veel minder impact dan bij het marketingbureau om de hoek.
 

De Wolf

Well-known member
Ouwehand stoort zich aan premier Rutte. ,,Zou hij misschien even kunnen opletten en stoppen met kijken op zijn mobieltje?'', bijt ze hem toe.

Rutte, zonder op te kijken: ,,Ik hoor alles.''

Voorzitter Arib: ,,Ik durf zijn telefoon niet in beslag te nemen, maar ik roept de premier wel op goed op te letten op de inbreng van de Kamerleden.
'
Veelzeggend dit', besluit Ouwehand, voordat ze verder gaat met haar verhaal.
 
Bovenaan