JMD
Well-known member
Interessante stelling. Zou het percentage vrouwen dat parttime werkt hoger zijn in het onderwijs dan buiten het onderwijs??Maar juist omdat de (semi)-overheid zo'n makkelijke werkgever is en dat accepteert.
Interessante stelling. Zou het percentage vrouwen dat parttime werkt hoger zijn in het onderwijs dan buiten het onderwijs??Maar juist omdat de (semi)-overheid zo'n makkelijke werkgever is en dat accepteert.
Interessante stelling. Zou het percentage vrouwen dat parttime werkt hoger zijn in het onderwijs dan buiten het onderwijs??
Interessante stelling. Zou het percentage vrouwen dat parttime werkt hoger zijn in het onderwijs dan buiten het onderwijs??
Wat moet ik daar van vinden dan?Edit: ben overigens wel benieuwd hoe jij het ontslagrecht in het onderwijs ziet.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1852121125/minister-waarschuwt-syriers-voor-nederlandse-media
Kaag en Ollongren zijn echt gevaarlijk met hun continue aanklacht jegens de media. Eerst Ollongren met haar 'nepnieuws', dat bleek ook al niet te kloppen, en nu dit.
Is dit onkunde of zijn ze met een ander plan bezig?
Jij bent wel tevreden met die twee kutjes ?
Ik heb me er te weinig in verdiept onterecht zeggen dat ze onvoldoende acteren. Tevreden ben ik er in elk geval niet mee.
Laat komen laat komen, waarom al die afkeer?
Geef die vrouwen gewoon een huis en een uitkering, doe niet zo moeilijk.
Ik werk niet met die mensen. dat scheelt dan weer een bom
Dat is natuurlijk logisch.
Jij bent wel tevreden met die twee kutjes ?
Dit dus. Stapelen fout op fout.