Groningers willen dat ook, want die hebben op hem gestemd.FvD wil gewoon doorgaan met de gaswinning in Groningen. Wel moeten de huizen herstelt worden.
Dat zou je 'dweilen met de kraan open ' kunnen noemen.
Als je dat al niet snapt dan houdt het wel heel gauw op.Thierry Baudet vindt dat iedereen maar eens moet stoppen met allerlei complotten te verzinnen over zijn uitspraak over 'Nederland en andere Boreale landen'. Want boreaal betekent letterlijk het noorden, dus dat bedoelde hij ook. Met andere woorden, uit een 21-minuten durende toespraak vol dubbelzinnige en cryptische omschrijvingen (of is er echt ene Minerva met een uil?) moeten we een term die in politieke context door figuren als Le Pen en Himmler werden gebruikt als aanduiding van het Arische (superieure) ras niet in die context horen, maar als letterlijke betekenis van het woord.
Dat is toch een beetje apart?
Groningers willen dat ook, want die hebben op hem gestemd.
Groningers willen dat ook, want die hebben op hem gestemd.
De VVD van Amsterdam wil een onderzoek of het haalbaar is om een kerncentrale in onze hoofdstad te bouwen.
Ik ben voor!
Ga je werkelijk die samen vergelijken?
@suikerbrood. In de context dat je Thierry een fascist vind, daarom ben ik wel benieuwd naar het je standpunt.
Thierry Baudet vindt dat iedereen maar eens moet stoppen met allerlei complotten te verzinnen over zijn uitspraak over 'Nederland en andere Boreale landen'. Want boreaal betekent letterlijk het noorden, dus dat bedoelde hij ook. Met andere woorden, uit een 21-minuten durende toespraak vol dubbelzinnige en cryptische omschrijvingen (of is er echt ene Minerva met een uil?) moeten we een term die in politieke context door figuren als Le Pen en Himmler werden gebruikt als aanduiding van het Arische (superieure) ras niet in die context horen, maar als letterlijke betekenis van het woord.
Als Baudet het zegt is het waar. Dat extreem rechts het anders gebruikt is hun probleem. Iedereen die anders denkt is hem aan het demoniseren en is bij voorbaat schuldig als Hij wordt vermoordt.
Kan ik jou nou ook ergens melden?
Slim om een voorstel in te dienen waarvan je weet dat er nooit een meerderheid voor komt.De VVD van Amsterdam wil een onderzoek of het haalbaar is om een kerncentrale in onze hoofdstad te bouwen.
Ik ben voor!
Als je dat al niet snapt dan houdt het wel heel gauw op.
Slim om een voorstel in te dienen waarvan je weet dat er nooit een meerderheid voor komt.
Onzin, groener krijg je het niet.
Precies, maar soms is GroenLinks echt guur rechts. Zijn dus weer eens tegen.
Hebben die de meerderheid?
Praktisch wel. SP, PvdA en D66 zijn een beetje schoothondjes van geworden.
Ga je werkelijk die samen vergelijken?
@suikerbrood. In de context dat je Thierry een fascist vind, daarom ben ik wel benieuwd naar het je standpunt.