gevegt
Well-known member
Faber gaat hem vervangen. Die is niet veel beter.Markuszower geen minister vanwege zijn verleden. Zijn nieuwe feiten aan het licht gekomen. Heerlijk dit. Het worden 6 schitterende maanden!
Faber gaat hem vervangen. Die is niet veel beter.Markuszower geen minister vanwege zijn verleden. Zijn nieuwe feiten aan het licht gekomen. Heerlijk dit. Het worden 6 schitterende maanden!
Dat is die toch met dat lieve stemmetje?Faber gaat hem vervangen. Die is niet veel beter.
Of het journaal presenteren...Ach, lingo brengt je ook in de kamer.
Je bent optimistisch. Ik geef ze geen 3 maanden.Markuszower geen minister vanwege zijn verleden. Zijn nieuwe feiten aan het licht gekomen. Heerlijk dit. Het worden 6 schitterende maanden!
Dat laatste zal niet altijd kloppen, maar deels echt wel.Het is niet zozeer dat ze in aanraking komen met vluchtelingen, maar meer het beeld/gevoel dat er is dat vluchtelingen alles voor nop krijgen terwijl "wij" jarenlang op een woning moeten wachten alles duurder wordt.
Niet altijd waar. Ik heb ook meegedaan aan Lingo en kom niet veder dan "well-known member" bij de Voetbalkantine.Ach, lingo brengt je ook in de kamer.
Dat was toch Mona Keijzer? Jij hebt dus 2 droomvrouwen in deze regering zitten... Bofkont.Dat is die toch met dat lieve stemmetje?
Zij is echt een droomvrouw voor mij.
Dat is die toch met dat lieve stemmetje?
Zij is echt een droomvrouw voor mij.
Lijkt die ook op die van Adolf?Haar stem matcht ook bij haar uiterlijk
Allemaal de schuld van links en de NPO.Maar die Faber gaat ook helemaal niet door de keuring komen lijkt me. Benieuwd wie haar opvolger wordt.
Wel top dat de aivd nu beter screent als in het verleden 👍