Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member
Afijn, op 2 juli staat het nieuwe kabinet op het bordes. Dat is een garantie op een mooie zonnige dag! (y)
 

Maasveld

Well-known member
Haha, wat is ze toch ook een huichelaar,

Je zou bijna gaan denken dat het een politica is.
 

gevegt

Well-known member
Ze heeft duidelijk bewust onwaarheden verspreid over na reizigers, maar het raakt Yesilgöz dat ze wordt beschuldigd van liegen.
 

JMD

Well-known member
Niet voor niks gepresenteerd als haar opvolger natuurlijk.

Rutte kwam hier steeds mee weg, vraag me af of dat ook zo makkelijk gaat bij Yesilgoz
 

Susaa

Well-known member
Arme Geert met zijn beoogde minister van Economische zaken.....:cool:

Jarenlang een grote bek over corrupte politici en dan zelf aankomen dit soort figuren..
 

JMD

Well-known member
Maar dat is dus ook precies wat ik bedoelde met dat ik 'blij' was met dit kabinet. Wilders cs komt er nu achter dat continu schreeuwen vanuit de kamer veel eenvoudiger is dan zelf alles moeten regelen. Laten we hopen dat dit de ogen opent voor de mensen die denken dat PVV stemmen de oplossing is.

Alle mensen die bang zijn wat dit kabinet allemaal fout zal doen hoeven echt niet te wanhopen, dit zootje haalt de Kerst niet.
 

Maasveld

Well-known member
Maar dat is dus ook precies wat ik bedoelde met dat ik 'blij' was met dit kabinet. Wilders cs komt er nu achter dat continu schreeuwen vanuit de kamer veel eenvoudiger is dan zelf alles moeten regelen. Laten we hopen dat dit de ogen opent voor de mensen die denken dat PVV stemmen de oplossing is.

Alle mensen die bang zijn wat dit kabinet allemaal fout zal doen hoeven echt niet te wanhopen, dit zootje haalt de Kerst niet.
Die mensen vinden vooral dat er een hetze wordt gevoerd tegen de PVV.
 
Bovenaan