Jij houdt niet van de zon en fietst liever in de regen?Dat wordt dus een kutzomer
Je zou bijna gaan denken dat het een politica is.Haha, wat is ze toch ook een huichelaar,
Aanstaand woonminister Mona Keijzer procedeerde tegen bouwplannen voor haar deur
Aanstaand woonminister Mona Keijzer bond samen met haar buren een procedure aan om de bouw van een woonzorgcomplex tegenover hun huizen tegen te houden. Als minister wordt ze straks verantwoordelijk om het aantal procedures tegen bouwprojecten juist fors terug te dringen.www.gelderlander.nl
Uiteraard, ik ben een ekte NederlanderJij houdt niet van de zon en fietst liever in de regen?
Lekker met je geschoren, witte benen, in de regen tegen de wind in fietsen!Uiteraard, ik ben een ekte Nederlander
Als VVDer moet ze dat toch wel gewend dat liegen en daar beschuldigd van wordenZe heeft duidelijk bewust onwaarheden verspreid over na reizigers, maar het raakt Yesilgöz dat ze wordt beschuldigd van liegen.
Ze gebruikt dan ook dezelfde retoriek als Rutte.Als VVDer moet ze dat toch wel gewend dat liegen en daar beschuldigd van worden
Ze gaat terug in de kamer, dus dat zal wel meevallen.Niet voor niks gepresenteerd als haar opvolger natuurlijk.
Rutte kwam hier steeds mee weg, vraag me af of dat ook zo makkelijk gaat bij Yesilgoz
Het lijkt wel een politica.Ze heeft duidelijk bewust onwaarheden verspreid over na reizigers, maar het raakt Yesilgöz dat ze wordt beschuldigd van liegen.
Die mensen vinden vooral dat er een hetze wordt gevoerd tegen de PVV.Maar dat is dus ook precies wat ik bedoelde met dat ik 'blij' was met dit kabinet. Wilders cs komt er nu achter dat continu schreeuwen vanuit de kamer veel eenvoudiger is dan zelf alles moeten regelen. Laten we hopen dat dit de ogen opent voor de mensen die denken dat PVV stemmen de oplossing is.
Alle mensen die bang zijn wat dit kabinet allemaal fout zal doen hoeven echt niet te wanhopen, dit zootje haalt de Kerst niet.
Een linkse hetze.Die mensen vinden vooral dat er een hetze wordt gevoerd tegen de PVV.