zwammy
Well-known member
Je kan het huilstruiken noemen, er zit wel enig realisme in. Grote delen van de plannen zijn gebaseerd op wensdenken en vanwege rechterlijke uitspraken en internationale verdragen totaal onuitvoerbaar.
Als NAC een nieuwe bestuurder installeert die meldt dat NAC voor de titel gaat strijden en Mbappe gaat kopen dan ga je toch ook eerst vragen of hij geen klap van de molen gehad heeft.
Nou ja, als je eerst een minister hebt die 28 miljard wil investeren om te zorgen dat de aarde niet 0.0036 graden opwarmt en alle kosten die dit meebrengt aan de bevolking oplegt waardoor we de hoogte kosten van heel Europa hebben en dan gaat huilen omdat de btw op boeken omhoog gaat vind ik dat vooral heel grappig.
Het is een beetje als een bestuurde van NAC die zorgt dat we failliet verklaard worden die dan ageert als NAC voortaan besluit om ook worstenbroodjes gaat verkopen.
Zullen we eerst even kijken hoe het gaat lopen voordat we in paniek raken. De migratie is een probleem dus dat lijkt me prima als daar iemand opzit die dit ook als probleem ziet. Volgens mij heeft het volk het land een bepaalde land opgestuurd, hoezeer de media, een paar splinterpartijen en een paar ambtenaren dat iets anders zouden willen zien.