Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Ik ben het niet vaak eens met je maar hier heb ik me ook aan gestoord, de wereld verging weer bijkans na een tweet maar de beelden van vluchtende en besmeurde Joodse demonstranden riepen heel wat minder reacties op.
Dat is jammer want ik heb best vaak goede reacties 🙂

JMD

Well-known member
Dat geldt dus voor alle kabinetten, er staat mij er iig geen eentje bij die spectaculaire resultaten haalde in de eerste 100 dagen.
Inderdaad...

Kan me Balkenende III nog herinneren (die met PvdA en CU), die gingen eerst 100 dagen 'het land in' en daarna kwamen ze met plannen. Na 100 dagen was iedereen het vergeten (oke, de oppositie niet) en ging men gewoon verder zonder plannen.

gevegt

Well-known member
Drie regeringspartijen vonden het te veel moeite om vandaag naar het rondetafel gesprek te komen over de achtergebleven Afghanen die voor defensie hebben gewerkt.

Batigoal

Well-known member
Wiersma vanavond bij Eva. Ze is welbespraakt maar het verhaal klopt van geen kant.
Dat is telkens wel een beetje pijnlijk. Niet de eerste keer voor haar namelijk. En op zich wel grappig dat de BBB er nu achter komt dat de praktijk weerbarstiger is en dat Adema stiekem gewoon gelijk had.

zwammy

Well-known member
D66 Kamerlid Podt snapt niet dat het eerder kon gebeuren. Tja, wie zat er toen ook alweer in het kabinet?

JMD

Well-known member
D66 Kamerlid Podt snapt niet dat het eerder kon gebeuren. Tja, wie zat er toen ook alweer in het kabinet?
Al die opmerkingen van D66 over dat het Kabinet zaken nog niet heeft geregeld zijn echt lachwekkend... Ze hebben zelf heel veel zaken ook niet gedaan...

Dat PvdA/GL opmerkingen ed heeft snap ik, maar D66 mag voorlopig even de mond houden. Hun kans is geweest

JMD

Well-known member
Ik weet nou niet wat ik erger vind hieraan: het totaal gebrek aan kennis (en net doen alsof je overal van weet) of de hopeloze naïviteit.

Bovenaan