Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Schoof moet het Torentje uit, dit ivm brandveiligheid. De rest van het Binnenhof werd natuurlijk al verbouwd.

Net ene interview met burgemeester Van Zanen die tot sluiting over gaat. Hij geeft aan dat al 14(!!) jaar bekend is dat dit gaat gebeuren, maar men het heeft laten versloffen... Hij was best boos, en terecht, dit hadden de ambtenaren van Rutte natuurlijk gewoon al moeten regelen. Nu zit Schoof cs met de gebakken peren.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het was zij of Hugo de Jonge volgens mij.

Ik ben heel laat met een reactie, maar deze stond bovenaan mijn pagina toen ik net klikte op dit topic na JMD zijn reactie hierboven.

Het was dus niet Carola Schouten of Hugo de Jonge, maar Carola Schouten of die verschrikkelijke Alexandra van Huffelen. En dat ging zelfs gepaard met de nodige interne druk vanuit D66. Godzijdank heeft de selectiecommissie zich niet laten intimideren door die engnekken en hebben wij die kogel ontweken.

Ook los daarvan erg blij met Carola Schouten, trouwens. Vorig jaar kort ontmoet. Fijn mens, echte Rotterdamse.

JMD

Well-known member
Tsja, D66 zorgt goed voor haar mensen, die waren vroeger altijd voor politieke vernieuwing. Daar is weinig meer van over...
En van alle D66ers is Van Huffelen dan echt wel de ergste, de meest hautaine politica die er kan zijn.

Schouten is idd top.

zwammy

Well-known member
Hé, een hitlervergelijking. Die hadden we vandaag nog niet gehoord. Ook nog mee aan het huilen over die mikael?

Eef de Kip

Well-known member
We kunnen gaan miereneuken over het woord "crisis" maar feit is dat het allemaal een beetje lastig aan het worden is en we op zijn minst van een probleem mogen spreken waar eigenlijk geen oplossing voor is. Helemaal niet op korte termijn.

Joost

Well-known member
We kunnen gaan miereneuken over het woord "crisis" maar feit is dat het allemaal een beetje lastig aan het worden is en we op zijn minst van een probleem mogen spreken waar eigenlijk geen oplossing voor is. Helemaal niet op korte termijn.

Maar de asielinstroom is geen crisis, het is alleen heel makkelijk om dat betrekkelijk kleine probleem als grote oorzaak te noemen waardoor de aandacht wordt afgeleid van de echte crisissen.

zwammy

Well-known member
Ja peanuts. Zag dat er iemand was van Groen Links die aangaf dat er in Tokyo nog meer mensen wonen dan in Nederland dus dat we eigenlijk niet moeten zeuren.

Bovenaan