Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Nou, dan moeten we de voorzieningen voor asielzoekers nog wat beter maken. Zag dat ze al goed bezig waren de laatste tijd.
 

zwammy

Well-known member
Hopelijk dat de asielzoekers uit Turkije, Marokko, Algerije en Albanië niet de plekken bezet gaan houden voor de politieke vluchtelingen die bedreigd worden en de mensen die echt hulp nodig hebben
 

gevegt

Well-known member
Hopelijk dat de asielzoekers uit Turkije, Marokko, Algerije en Albanië niet de plekken bezet gaan houden voor de politieke vluchtelingen die bedreigd worden en de mensen die echt hulp nodig hebben
Zelfs jij zegt al hopelijk.
Waarschijnlijk zullen er dan nog steeds mensen komen die geen recht hebben op asiel. En dan? Uitzetten kan in de meeste gevallen niet.
Komt bij dat de echte problemen er niet mee worden opgelost, zoals te weinig IND personeel en onderkomens.
 

zwammy

Well-known member
Dan is het goed dat er een wet komt zodat we eens gaan kijken wat wel kan. We zijn er er 12 jaar vvd wel achter gekomen dat dweilen met de kraan open geen oplossing is, dan proberen we iets nieuws.
 

gevegt

Well-known member
Dan is het goed dat er een wet komt zodat we eens gaan kijken wat wel kan. We zijn er er 12 jaar vvd wel achter gekomen dat dweilen met de kraan open geen oplossing is, dan proberen we iets nieuws.
We zullen het zien.
Niet gaan miepen als blijkt dat het onmogelijk is en dan gaan roepen: ja maar Europa!
 

Maasveld

Well-known member

Die man heeft ook wel een aardig grote plaat voor z'n kop he.
 

Wigboldus

Well-known member
Wat wil je dan? Je kunt de fatbike niet loskoppelen van de gewone elektrische fiets. Met een leeftijdsgrens voor alle elektrische fietsen raak je straks vooral plattelandskinderen. Die moeten lange afstanden maken. Ik heb geen idee of deze fietsen makkelijker op te voeren zijn dan een normale elektrische fiets. Daar zou je misschien wel iets aan kunnen doen en op die manier fatbikes aanpakken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dan gaan die plattelandskinderen toch met de gewone fiets? En verder is het me een raadsel waarom je niet iets zou kunnen bedenken om die fatbikes los te koppelen van de gewone elektrische fiets.
 

erka

Well-known member
Precies Kip, 6 jaar lang fietste ik elke dag 8km heen en 8km terug naar de middelbare school op een gewone fiets zonder versnellingen!
 

zwammy

Well-known member
Het ligt ook niet aan de fiets, maar op de mongolen die er niet mee om kunnen gaan. Ik heb ook geen zin om met een helm op m'n fiets te zitten omdat een minister zo maar dingen moet doordrukken
 

Maasveld

Well-known member
Wat wil je dan? Je kunt de fatbike niet loskoppelen van de gewone elektrische fiets. Met een leeftijdsgrens voor alle elektrische fietsen raak je straks vooral plattelandskinderen. Die moeten lange afstanden maken. Ik heb geen idee of deze fietsen makkelijker op te voeren zijn dan een normale elektrische fiets. Daar zou je misschien wel iets aan kunnen doen en op die manier fatbikes aanpakken.
Laten we eens beginnen met een helmplicht voor alle fietsen met trap-/motorische ondersteuning + racefietsen.
 
Bovenaan