Ja precies, dan maken we van Nederland gewoon 1 grote stad.Ja peanuts. Zag dat er iemand was van Groen Links die aangaf dat er in Tokyo nog meer mensen wonen dan in Nederland dus dat we eigenlijk niet moeten zeuren.
Stel dat die wet er door komt, wat gaat dat oplossen?Schoof vastberaden: 'Asielcrisiswet gaat er gewoon komen'
Onduidelijkheid deze week nadat asielminister Faber zei dat er in Nederland sprake is van een asielcrisis. Later moest ze erkennen dat de wettelijke basis om een crisis uit te kunnen roepen nog juridi...www.telegraaf.nl
Duidelijke taal van frau Faber en Herr Schoof
Zelfs jij zegt al hopelijk.Hopelijk dat de asielzoekers uit Turkije, Marokko, Algerije en Albanië niet de plekken bezet gaan houden voor de politieke vluchtelingen die bedreigd worden en de mensen die echt hulp nodig hebben
We zullen het zien.Dan is het goed dat er een wet komt zodat we eens gaan kijken wat wel kan. We zijn er er 12 jaar vvd wel achter gekomen dat dweilen met de kraan open geen oplossing is, dan proberen we iets nieuws.
8 kilometer gaat nog wel. Ik ken er ook genoeg die 16 tot 20km fietsen.Precies Kip, 6 jaar lang fietste ik elke dag 8km heen en 8km terug naar de middelbare school op een gewone fiets zonder versnellingen!
Laten we eens beginnen met een helmplicht voor alle fietsen met trap-/motorische ondersteuning + racefietsen.Wat wil je dan? Je kunt de fatbike niet loskoppelen van de gewone elektrische fiets. Met een leeftijdsgrens voor alle elektrische fietsen raak je straks vooral plattelandskinderen. Die moeten lange afstanden maken. Ik heb geen idee of deze fietsen makkelijker op te voeren zijn dan een normale elektrische fiets. Daar zou je misschien wel iets aan kunnen doen en op die manier fatbikes aanpakken.
Ik LaAT Me NieTS OpLEGgeN!!Laten we eens beginnen met een helmplicht voor alle fietsen met trap-/motorische ondersteuning + racefietsen.