De Wolf
Well-known member
Krijgen we ma Flodder als premier.Wat een spanning! Valt het kabinet of niet?
Krijgen we ma Flodder als premier.Wat een spanning! Valt het kabinet of niet?
Meen je dit serieus?Zijn er buiten wat Oekrainers en Russen mensen die hier heen komen vanwege veiligheid?
Ik gun hem nog een kans om te zeggen dat het een slechte grap is.Waarschijnlijk wel
VVD ziet het juist als politiek spelletje ivm zetelverdeling bij eventuele volgende verkiezingen. Zo cynisch besturen ze.Ik verwacht op dit soort thema's dat men de politieke spelletjes even laat voor wat het is en als de sodemieter met elkaar gaat samenwerken om het op te lossen. Maar blijkbaar is voor een aantal hun achterban tevreden proberen te houden belangrijker dan echt zorgen voor je medemens.
En dat bepaal jij?In principe is alles wat uit Azië of Afrika komt een soort van economisch vluchteling. Het land van herkomst kan misschien onveilig zijn maar Noord-Afrika of Turkije is voor die mensen ook een veilig land.
Goed, ik heb je een eerlijke kans gegeven. Je hebt hem niet gepakt.In principe is alles wat uit Azië of Afrika komt een soort van economisch vluchteling.
Ik ben best wel voor strikte migratie, maar sorry, dit is echt bullshit.In principe is alles wat uit Azië of Afrika komt een soort van economisch vluchteling. Het land van herkomst kan misschien onveilig zijn maar Noord-Afrika of Turkije is voor die mensen ook een veilig land.
Ga jij me nou vertellen dat het in Jemen gevaarlijk is????En dat bepaal jij?
Wat is er mis met opvang in eigen regio?Goed, ik heb je een eerlijke kans gegeven. Je hebt hem niet gepakt.
In principe ben jij een soort van idioot.
Wat is er mis met het idee dat het alleen probleemverschuiving is?Wat is er mis met opvang in eigen regio?
Dat is een geheel andere discussie. Zoals je ziet heb ik je gequote op je stelling dat "In principe alles wat uit Azië of Afrika komt een soort van economisch vluchteling is". Als je dat nog eens rustig terugleest, wat vind je daar zelf nu eigenlijk van?Wat is er mis met opvang in eigen regio?
Ik blijf het altijd zo knap vinden dat jij zo mild blijft.Goed, ik heb je een eerlijke kans gegeven. Je hebt hem niet gepakt.
In principe ben jij een soort van idioot.
Puur naar Nederland en EU gekeken komen die mensen vooral om economische redenen. Als het alleen om veiligheid ging waren ze wel in Turkije of een Afrikaans land gebleven. Dan ga je ook niet nog eens je leven wagen in een gammel bootje.Dat is een geheel andere discussie. Zoals je ziet heb ik je gequote op je stelling dat "In principe alles wat uit Azië of Afrika komt een soort van economisch vluchteling is". Als je dat nog eens rustig terugleest, wat vind je daar zelf nu eigenlijk van?