Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Omdat het onderwijs veel te woke is geworden. Daar werken nu alleen nog maar watjes.

Dat spreekt mij op zich wel aan. De Erka methode ook in het onderwijs. Schoolbankjes zoals in de jaren 20. En opdreunen. Opdreunen. Net zolang totdat je nooit meer rijtjes vergeet. En als je loopt te etteren een paar flinke klappen op je vingers. Zo mot dat.
 

gevegt

Well-known member
Dat spreekt mij op zich wel aan. De Erka methode ook in het onderwijs. Schoolbankjes zoals in de jaren 20. En opdreunen. Opdreunen. Net zolang totdat je nooit meer rijtjes vergeet. En als je loopt te etteren een paar flinke klappen op je vingers. Zo mot dat.
Achter het bord zelf een tafel opschrijven en als de leraar hem omdraait moet de hele klas de tafel opzeggen.
Voor elke vout krijg je een pets tegen je kop!
 

De Wolf

Well-known member
Renske stopt er mee. Was samen met Omtzigt verantwoordelijk voor het blootleggen van de toeslagenschandaal.
 

JMD

Well-known member

Het zal wel weer met een sisser aflopen, maar toch...

Overigens is het wel slim dat het Kabinet de migratie verdeelt in 4 stromen, arbeid, studie, liefde en asiel. Ik denk dat weinigen in Nederland (op de echt debiele zeer extreem rechtsen na) er tegen zullen zijn dat er mensen komen uit de eerste 3 categorieën. Het probleem zit bij de 4e categorie.
 

JMD

Well-known member
Wat een spanning! Valt het kabinet of niet?
Ik geloof er niks van. VVD gaat weer voor de vorm de tanden laten zien (want PVV stijgt weer in de peilingen) maar gaan vervolgens zonder morren akkoord met wat D66 wil, zoals het al sinds het beroemde Omtzigtdebat is. Kaag liet Rutte leven maar heeft ongetwijfeld tegen hem gezegd dat ze daar wel wat voor terugwilde. Je kan veel van Kaag zeggen, maar slim is ze zeker.
 
Bovenaan