Abubakari
Well-known member
Er komt een moment dat de VVD’ers op zijn.Komt gewoon weer een ander voor in de plaats. Zijlstra lijkt mij wel een goede optie.
Er komt een moment dat de VVD’ers op zijn.Komt gewoon weer een ander voor in de plaats. Zijlstra lijkt mij wel een goede optie.
Er komt een moment dat de VVD’ers op zijn.
Omdat het onderwijs veel te woke is geworden. Daar werken nu alleen nog maar watjes.Alleen snapte hij niet wat je in menselijk contact nodig hebt.
Omdat het onderwijs veel te woke is geworden. Daar werken nu alleen nog maar watjes.
Achter het bord zelf een tafel opschrijven en als de leraar hem omdraait moet de hele klas de tafel opzeggen.Dat spreekt mij op zich wel aan. De Erka methode ook in het onderwijs. Schoolbankjes zoals in de jaren 20. En opdreunen. Opdreunen. Net zolang totdat je nooit meer rijtjes vergeet. En als je loopt te etteren een paar flinke klappen op je vingers. Zo mot dat.
Als je een taalfout maakte bij de lerares van klas 4 kwam ze altijd achter je staan, boog voorover en wees je op subtiel manier hoe het anders moest.
Gewoon VOL een vuistslag op hun smoel.Dat spreekt mij op zich wel aan. De Erka methode ook in het onderwijs. Schoolbankjes zoals in de jaren 20. En opdreunen. Opdreunen. Net zolang totdat je nooit meer rijtjes vergeet. En als je loopt te etteren een paar flinke klappen op je vingers. Zo mot dat.
Henk Kamp als alternatief.Stef Blok wordt genoemd als opvolger!
Ik ben voor!
Juist. Zijn ze direct van hun melkgebitje af.Gewoon VOL een vuistslag op hun smoel.
Wat een wazige zin. Je zat onder de taalles zeker de hele tijd op Ajax te letten.Scheelt al wanneer een leraar een beetje status heeft en niet een of ander tutje op tiktok.
Racist.Renske stopt er mee. Was samen met Omtzigt verantwoordelijk voor het blootleggen van de toeslagenschandaal.
Ik geloof er niks van. VVD gaat weer voor de vorm de tanden laten zien (want PVV stijgt weer in de peilingen) maar gaan vervolgens zonder morren akkoord met wat D66 wil, zoals het al sinds het beroemde Omtzigtdebat is. Kaag liet Rutte leven maar heeft ongetwijfeld tegen hem gezegd dat ze daar wel wat voor terugwilde. Je kan veel van Kaag zeggen, maar slim is ze zeker.Wat een spanning! Valt het kabinet of niet?