Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Dus parlement afschaffen. 34x teveel is ook teveel. Er is ook nog nooit een crisis geweest, dat scheelt
 

Maasveld

Well-known member
Wel goed lezen.

34 keer zonder goedkeuring en 17 keer met goedkeuring. Maar gaat in dit geval vooral om coronasteun en een paar keer Oekraine en energiecrisis.
Denk dat de meeste partijen daar niet moeilijk over doen of je moet het over PVV, JA21 en dat clubje idioten hebben.
En Omtzigt.
 

Jef400

Well-known member
Wel goed lezen.

34 keer zonder goedkeuring en 17 keer met goedkeuring. Maar gaat in dit geval vooral om coronasteun en een paar keer Oekraine en energiecrisis.
Denk dat de meeste partijen daar niet moeilijk over doen of je moet het over PVV, JA21 en dat clubje idioten hebben.
Zoiets ligt meestal vast in beleidslijnen
 

JMD

Well-known member
Apart dat je als gemeenteraadslid wel in de gemeente moet wonen, maar als wethouder niet...
 

De Wolf

Well-known member
Apart dat je als gemeenteraadslid wel in de gemeente moet wonen, maar als wethouder niet...
Deze regel geld ook voor burgemeesters en wethouders. Ze kunnen tijdelijk ontheffing krijgen voor het zoeken van een woning.
Volgens mij mogen ze in dat geval alleen de reiskosten en kosten voor eventueel hotel declareren.
 

erka

Well-known member
Erger me helemaal kapot aan dat er een jaar later nog geen zak is veranderd aan de asielzoekerscrisis omdat VVD en onderling gedoe.
 

JMD

Well-known member
Erger me helemaal kapot aan dat er een jaar later nog geen zak is veranderd aan de asielzoekerscrisis omdat VVD en onderling gedoe.
Zolang de coalitiepartijen elkaar blindelings steunen omdat ze willen blijven zitten gaan er nog wel meer van dit soort zaken gebeuren. Rutte 4 zit immers tot en met 2025 en ze gaan elkaar niet laten vallen.
 

JMD

Well-known member
Vanmiddag zijn de verkiezingen voor de Eerste Kamer. Ben benieuwd welk Statenlid nu de fout ingaat met of het verkeerde hokje inkleuren of de verkeerde kleur pen gebruiken ofzo... :)
 
Bovenaan