Zit je tegenwoordig bij de Thierry fanclub?Dus parlement afschaffen. 34x teveel is ook teveel. Er is ook nog nooit een crisis geweest, dat scheelt
En Omtzigt.Wel goed lezen.
34 keer zonder goedkeuring en 17 keer met goedkeuring. Maar gaat in dit geval vooral om coronasteun en een paar keer Oekraine en energiecrisis.
Denk dat de meeste partijen daar niet moeilijk over doen of je moet het over PVV, JA21 en dat clubje idioten hebben.
Zoiets ligt meestal vast in beleidslijnenWel goed lezen.
34 keer zonder goedkeuring en 17 keer met goedkeuring. Maar gaat in dit geval vooral om coronasteun en een paar keer Oekraine en energiecrisis.
Denk dat de meeste partijen daar niet moeilijk over doen of je moet het over PVV, JA21 en dat clubje idioten hebben.
Deze regel geld ook voor burgemeesters en wethouders. Ze kunnen tijdelijk ontheffing krijgen voor het zoeken van een woning.Apart dat je als gemeenteraadslid wel in de gemeente moet wonen, maar als wethouder niet...
Dat was toch al bekend?Dit kabinet kan echt he-le-maal NIKS.
Zolang de coalitiepartijen elkaar blindelings steunen omdat ze willen blijven zitten gaan er nog wel meer van dit soort zaken gebeuren. Rutte 4 zit immers tot en met 2025 en ze gaan elkaar niet laten vallen.Erger me helemaal kapot aan dat er een jaar later nog geen zak is veranderd aan de asielzoekerscrisis omdat VVD en onderling gedoe.
Zonder het gezien te hebben, vind ik het wel een heel opzichte keus om kinderen voor de camera te gooien.Godsamme zeg, gaat het zo slecht dat de krokodillentranen nu al van stal gehaald moeten worden.
Helaas, denk ik, gaat het tegen hun werken.Idd een heel knappe media move, dat moet je ze nageven
Wel slim gedaan van het programma zelf om dat fragment te lekken, levert toch flink wat meer kijkcijfers op.Zonder het gezien te hebben, vind ik het wel een heel opzichte keus om kinderen voor de camera te gooien.