Hadden goud in handen, maar moesten het zo nodig bij het grofvuil zetten.Hup CDA!
- Als minister van Buitenlandse zaken opgestapt omdat ze niet kon samenwerken/coordineren met andere ministeries omtrent Afghanistan. Mevrouw was het betreffende weekend te druk omdat ze met Jesse Klaver moest eten.Wat heeft ze na de verkiezingen als minister inhoudelijk fout gedaan?
Twijfelde inderdaad bijvoorbeeld in hoeverre ik het handelen (als aandeelhouder) rond die puinhoop bij Schiphol moest toevoegen. Of zaken als de belastingdienst met informatie achterhouden voor de rechter en de afhandeling van de niet-bezwaarmakers op box 3. Valt immers ook onder haar departement.Niet meer ?
Iemand met PVV standpunten die DENK stemt. Buiten dat schizofrene clubje is er geen andere partij die er verder vanaf staat.De media is anti d66 idd.
Ik pas, stem gewoon lekker op denk en wacht de zondvloed wel af.
Wat een mager lijstje. Ze is duidelijk geen VVD'er.- Als minister van Buitenlandse zaken opgestapt omdat ze niet kon samenwerken/coordineren met andere ministeries omtrent Afghanistan. Mevrouw was het betreffende weekend te druk omdat ze met Jesse Klaver moest eten.
- Als minister van Financien in voorjaar 2022 geen plannen uitwerken voor koopkracht reparatie rond energie, waardoor ze later in het jaar met ongerichte 190 euro voor iedereen moest komen in november/december.
- Als minister van Financien een begroting voor 2023 indienen met daarin een ongedekt gat van tenminste 10 miljard voor een prijsplafond. Nog steeds een doorwerkende fout van het niet willen denken aan koopkrachtreparatie in het voorjaar van 2022.
- Als minister van Financien voor 2023 niet voldoen aan de Europese begrotingsregels, waarvoor ze door de Europese commissie op de vingers getikt is. Te veel uitgaven zouden ondoelmatig zijn.
- 1x een inhoudelijk kamerdebat over eenheid kabinetsbeleid ontlopen door ziekte te vijnzen.
- Toeslagenschandaal wat pas in 2030 zou zijn afgehandeld. Valt toch ook onder haar ministerie.
- In de fout gaan met regels omtrent witwassen en belastingontwijking bij haar stichting.
Hoewel een aantal punten discutabel zijn, ben ik om.- Als minister van Buitenlandse zaken opgestapt omdat ze niet kon samenwerken/coordineren met andere ministeries omtrent Afghanistan. Mevrouw was het betreffende weekend te druk omdat ze met Jesse Klaver moest eten.
- Als minister van Financien in voorjaar 2022 geen plannen uitwerken voor koopkracht reparatie rond energie, waardoor ze later in het jaar met ongerichte 190 euro voor iedereen moest komen in november/december.
- Als minister van Financien een begroting voor 2023 indienen met daarin een ongedekt gat van tenminste 10 miljard voor een prijsplafond. Nog steeds een doorwerkende fout van het niet willen denken aan koopkrachtreparatie in het voorjaar van 2022.
- Als minister van Financien voor 2023 niet voldoen aan de Europese begrotingsregels, waarvoor ze door de Europese commissie op de vingers getikt is. Te veel uitgaven zouden ondoelmatig zijn.
- 1x een inhoudelijk kamerdebat over eenheid kabinetsbeleid ontlopen door ziekte te vijnzen.
- Toeslagenschandaal wat pas in 2030 zou zijn afgehandeld. Valt toch ook onder haar ministerie.
- In de fout gaan met regels omtrent witwassen en belastingontwijking bij haar stichting.
Je kijkt te veel NOS!!1!Hoewel een aantal punten discutabel zijn, ben ik om.
Kaag is een heks en moet afgefakkeld worden!!!!
Ik kijk nooit naar die linkse staatsomroep!Je kijkt te veel NOS!!1!
Ik kijk alleen ON.Ik kijk nooit naar die linkse staatsomroep!
Ik lees trouwens alleen nog maar De Andere Krant.Ik kijk nooit naar die linkse staatsomroep!