Dan hadden ze de media niet gehaaldhttps://nos.nl/artikel/2216230-tumult-over-racisme-bij-partijleidersdebat-in-amsterdam.html
Dat er een debat gehouden wordt lijkt me logisch, maar waarom moeten de kopstukken langskomen? Was het niet interessanter de lijsttrekkers van de gemeenteraad van Amsterdam te laten debatteren???
Qua lijsttrekkermateriaal is het niet veel in Amsterdam nee. Mevrouw Poot van de VVD is ook politiekwonder. Groot Wassink van Groenlinks is paardenlul die altijd wegloopt en Dantzig van D66 is een dictatortje. Diederik Boomsma van het CDA is op zich wel redelijk. Anders maar uitwijken naar Bij1.Dan moeten bepaalde partijen het best wel met minkukeltjes doen. Voor mij is stemmen op het CDA financieel gezien het interessantste vanwege de erfpacht. Partijen waar ik normaal bij zou uitkomen die hebben mij de afgelopen periode op dat vlak flink genaaid. Los van de erfpacht discussie kan ik sowieso niet op die partijen stemmen.
Wel treurig dat sommige partijen denken dat het in Amsterdam draait om racisme. Als dat al zo is, dan draait het om de jodenhaat. Daar wint men echter niet genoeg stemmen mee.
Sterke argumentatie. En taalgebruik.
Qua lijsttrekkermateriaal is het niet veel in Amsterdam nee. Mevrouw Poot van de VVD is ook politiekwonder. Groot Wassink van Groenlinks is paardenlul die altijd wegloopt en Dantzig van D66 is een dictatortje. Diederik Boomsma van het CDA is op zich wel redelijk. Anders maar uitwijken naar Bij1.
En dat moet onze hoofdstad gaan besturen?Qua lijsttrekkermateriaal is het niet veel in Amsterdam nee. Mevrouw Poot van de VVD is ook politiekwonder. Groot Wassink van Groenlinks is paardenlul die altijd wegloopt en Dantzig van D66 is een dictatortje. Diederik Boomsma van het CDA is op zich wel redelijk. Anders maar uitwijken naar Bij1.
En dat moet onze hoofdstad gaan besturen?
Je krijgt toch ongewenst toch wel eens wat mee wat voor een rommeltje het in Amsterdam kan zijn?
Het is een totaal geschifte malloot ja, maar vwb die verschillen tussen 'rassen' heeft hij natuurlijk wel een punt.
We accepteren allemaal dat de gemiddelde Chinees kleiner is dan de gemiddelde Europeaan, en dat de gemiddelde Oostafrikaan sneller een marathon loopt dan de gemiddelde Amerikaan, en dat de gemiddelde man van de Cara?ben sneller sprint dan de gemiddelde Europeaan. Dus er zitten verschillen tussen de verschillende rassen. Maar o wee als er gezegd wordt dat er verschil zit in intelligentie, dan is het racisme.
Terwijl het niet anders dan volstrekt logisch is dat ook daar verschil is tussen de verschillende volkeren.
Na dit een paar keer voorbij te hebben zien komen hier, vraag ik me af, wordt deze stelling ook wetenschappelijk ondersteund, zo'n beetje a la DiCaprio in Django, zo ja, zijn daar niet-vage bronnen van voorhanden ?
hmm ..ik moet dit met extreme caution benaderen staat er, daar zullen wel redenen voor zijn.
Verder zoals Gevegt zegt ; IQ en intelligentie op ??n hoop gooien is tricky. Er komen in IQ testen ook bv geschiedenisvragen voor, hoe moet iemand die intelligent is maar nooit een school van binnen heeft gezien weten wie Marie fucking Antoinette is bv ?
Als die lijst de waarheid is, zijn er maar 30 landen ter wereld waar de bevolking gemiddeld niet zwakbegaafd is.
Na dit een paar keer voorbij te hebben zien komen hier, vraag ik me af, wordt deze stelling ook wetenschappelijk ondersteund, zo'n beetje a la DiCaprio in Django, zo ja, zijn daar niet-vage bronnen van voorhanden ?
hmm ..ik moet dit met extreme caution benaderen staat er, daar zullen wel redenen voor zijn.
Verder zoals Gevegt zegt ; IQ en intelligentie op ??n hoop gooien is tricky. Er komen in IQ testen ook bv geschiedenisvragen voor, hoe moet iemand die intelligent is maar nooit een school van binnen heeft gezien weten wie Marie fucking Antoinette is bv ?