Fenerium
Member
Dat FvD een populistische partij is en het regelmatig over rassen heeft.
Niet populistischer dan de PVV.
Dat FvD een populistische partij is en het regelmatig over rassen heeft.
Rassen bestaan niet, culturele achtergronden wel. Niet elke neger rent harder dan een blanke. Kenianen bijvoorbeeld, die opgroeien in de gebergte van Kenia hebben gewoon een grote longcapaciteit. Iets met acclimatisering.
Tweede termijn uitgesteld naar volgende week. De stemming is op z'n vroegst een week later.
Uit de tweede termijn vandaag blijkt dat het nog steeds onduidelijk is hoe de fracties gaan stemmen. 50+, de PvdA en Ten Hoeve lijken er nog steeds niet uit en de VVD en het CDA is verdeeld (hoezeer ze verdeeld zijn, maakten de woordvoerders niet duidelijk).
Wie of wat is Ten Hoeve?
Uit de tweede termijn vandaag blijkt dat het nog steeds onduidelijk is hoe de fracties gaan stemmen. 50+, de PvdA en Ten Hoeve lijken er nog steeds niet uit en de VVD en het CDA is verdeeld (hoezeer ze verdeeld zijn, maakten de woordvoerders niet duidelijk).
Ze gaan vandaag niet stemmen. PvdA-er Barth (die in opspraak is gekomen vorige week) is niet aanwezig, die verkoos de Malediven boven dit debat. (aldus TT)
Dat er deze week niet gestemd zou worden wisten we vorige week al. Los van het feit dat ik vind dat zo'n voortzetting als vandaag niet het verschil mag maken in je afweging. De keuze heb je wel al ongeveer gemaakt op dit moment.
OSF, die hebben maar een zetel, dus kan ik hem net zo goed bij zijn naam noemen.
Eens. Maar daarom snap ik ook niet waarom er vandaag dan niet gestemd kon worden???
Mooi. Bestaat er voor Eerste Kamerleden ook een wachtgeldregeling?
Bruin is bruin. Behalve als je het benoemt want dan is het racistisch. Wat een klucht.