Binnenlandse politiek

U.G.

Well-known member
Straatvoetbal ! De pleintjes in de buitenwijken van Lissabon zijn gevuld met negers. Net als hier in de steden met Mocros. Dan is het logisch dat die groepen uiteindelijk meer leveren in dat spelletje. Vroeger straatvoetbalden blanke jongens gewoon meer, de Cruyfjes, Bergkampen, Van Bastens. Die pleintjes van hun destijds zijn overgenomen.
 

gevegt

Well-known member
Straatvoetbal ! De pleintjes in de buitenwijken van Lissabon zijn gevuld met negers. Net als hier in de steden met Mocros. Dan is het logisch dat die groepen uiteindelijk meer leveren in dat spelletje. Vroeger straatvoetbalden blanke jongens gewoon meer, de Cruyfjes, Bergkampen Van Bastens.
Het heeft geen zin U.G. hij gebruikt maar 20% van zijn hersencapaciteit en in dat gedeelte zit niet 'begrijpend lezen'.
 

ElSimao

Active member
Straatvoetbal ! De pleintjes in de buitenwijken van Lissabon zijn gevuld met negers. Net als hier in de steden met Mocros. Dan is het logisch dat die groepen uiteindelijk meer leveren in dat spelletje. Vroeger straatvoetbalden blanke jongens gewoon meer, de Cruyfjes, Bergkampen, Van Bastens. Die pleintjes van hun destijds zijn overgenomen.

Ja vast!
 

gevegt

Well-known member
Er zit wel een kern van waarheid in. Ieder deel van onze hersenen heeft wel een functie, maar dit zijn we niet in staat om allemaal tegelijk te gebruiken.

Dat klopt, we gebruiken ongeveer 90% maar nooit alles tegelijk. Wat we tegelijk gebruiken ligt wel vaak ver boven de 60%. Behalve ELdinges dus. maar dat zit in de familie en is vandaag weer overduidelijk geworden.
 

ElSimao

Active member
Dat klopt, we gebruiken ongeveer 90% maar nooit alles tegelijk. Wat we tegelijk gebruiken ligt wel vaak ver boven de 60%. Behalve ELdinges dus. maar dat zit in de familie en is vandaag weer overduidelijk geworden.

Het is me een eer dat je denkt dat ik 5x meer hersencapaciteit heb dan andere mensen. Zelf schatte ik dat ook zo in, maar bevestiging is soms wel fijn.

Ok nee sorry. Negers kunnen beter voetballen dan blanken, dat is nu eenmaal in hun DNA vastgelegd. Gaan we verder niet moeilijk over doen.

Waar ben jij opgegroeid? :)
 

De Wolf

Well-known member
Gefeliciteerd met die grote capaciteit, alleen jammer dat je het grootste deel niet benut :rumcolaa:
 

ElSimao

Active member
Waar ben jij opgegroeid? :)

Strikvraag ? :D

Lissabon-Belem en R'dam-West.[/QUOTE]

Het kan je dan onmogelijk ontgaan zijn dat de gemiddelde neger met 15 2x de massa heeft van de gemiddelde blanke, en 8x dat van de gemiddelde Aziaat. Dit soort dingen willen ontkennen omdat het politiek gevoelig ligt, is gewoon dom.
 

U.G.

Well-known member
Bepaalde landen menen te moeten kiezen voor meer fysiek/ kracht in het spel. En anderen niet. Is een keuze. Zeggen dat het onvermijdelijk is om negers te selecteren omdat die beter zijn is pas dom. Ik ben niet bezig met Politek of politieke correctheid jongen, ik probeer alleen maar m'n gezond verstand in te zetten.
 

ElSimao

Active member
Bepaalde landen menen te moeten kiezen voor meer fysiek/ kracht in het spel. En anderen niet. Is een keuze. Zeggen dat het onvermijdelijk is om negers te selecteren omdat die beter zijn is pas dom. Ik ben niet bezig met Politek of politieke correctheid jongen, ik probeer alleen maar m'n gezond verstand in te zetten.

Dat zeg ik dan ook niet.
 

U.G.

Well-known member
Dat zeg ik dan ook niet.

Je had het over 'aanleg' , dat lees ik ( iedereen ) dus in eerste instantie als 'beter kunnen voetallen'.

Om ff af te ronden. Een Semedo, Nani of Gelson bij Portugal zijn verre van imposant trouwens. Lijken me meer een type 'straatrat met constant een bal onder de arm'.
 

ElSimao

Active member
Je had het over 'aanleg' , dat lees ik ( iedereen ) dus in eerste instantie als 'beter kunnen voetallen'.

Om ff af te ronden. Een Semedo, Nani of Gelson bij Portugal zijn verre van imposant trouwens. Lijken me meer een type 'straatrat met constant een bal onder de arm'.

Je begrijpt het niet, maar goed, dat was me al wat langer duidelijk.
 

U.G.

Well-known member
Jij bent een gewoon sukkel die maar wat op het net kalkt en iedereen moet dat maar voor waarheid aannemen want anders ben je dom en of begrijp je het niet.

Maar het is cool, speel maar lekker verder, teveel tijd aan je verspeeld nu.
 
Bovenaan