Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, maar die slaan ze niet af als ze ze tegenkomen, dat is nog al een verschil.

Een essentieel verschil. Het is vervelend als niet iedereen staat te juichen, maar zolang men leeft en laat leven gaat het nog. Die godsdienstigen bij de arbortuskliniek zijn al zeer vervelend, maar het geweld tegen LBTQ+ gaat aller proporties te buiten. Groot Wassink van GL Amsterdam heeft er nog een mooi rapportje over liggen in zijn la, maar als je belt dan is hij met vakantie.

Jef400

Well-known member
Een essentieel verschil. Het is vervelend als niet iedereen staat te juichen, maar zolang men leeft en laat leven gaat het nog. Die godsdienstigen bij de arbortuskliniek zijn al zeer vervelend, maar het geweld tegen LBTQ+ gaat aller proporties te buiten. Groot Wassink van GL Amsterdam heeft er nog een mooi rapportje over liggen in zijn la, maar als je belt dan is hij met vakantie.
Dat zou de wereld al een stuk verdragelijker maken. Ik bedoel ik sta wel aan de zijde van LBTQ+ in deze hoor. Ik vind het ook prima als iedereen doet wat hij/zij wilt. Maar ik merk aan beide kanten groeperingen die wederzijdse acceptatie missen.

zwammy

Well-known member
Nee, de woke mensen drukken dingen door. Ik hoef niet over regenboogpaden te lopen om te begrijpen dat ik iedereen in z'n waarde moet laten. De linkse medemens heeft nu een probleem want die hebben 2 verdienmodellen, de moslim en de lghtb enz groepering. Nu maar weer eens blijkt dat die niet samen gaan komen ze weer in een spagaat. Wie kies je dan, en dan is het juist goed dat Kokcu en gisteren ook Diba en de bestuurders van de blauwe moskee laten zien hoe diep de homo en Jodenhaat nog zit bij onze islamitische medemens.

Dus gremdaat zal nu wel gecanceld worden door de media, want feiten benoemen doen we liever niet. Zie idd het dossier van die wassink die in z'n bureaula blijft liggen als de uitslag niet goed is.

Is ook allemaal niet zo erg, op gegeven moment is de puist zo groot dat die wel moet klappen.

Max

Administrator
Forumleiding
Had hij maar een appartement van een diplomaat in ontvangst moeten nemen. Dat mag wel.

Iedereen krijgt op z’n falie en doet een mea culpa. Dat had Baudet ook kunnen doen. Heeft die kans nog veel vaker gehad dan Jong Feyenoord de voetbalpiramide in mocht. De lat ligt laag voor Tweede Kamerleden.

Pascallovic

Well-known member

Max

Administrator
Forumleiding
Baudet benut zijn tijd goed en stemt massaal op zijn eigen boek stemt voor de NS publieksprijs met onder andere de e-mailadressen van Van der Plas en Hugo de Jonge.

Maasveld

Well-known member
Baudet benut zijn tijd goed en stemt massaal op zijn eigen boek stemt voor de NS publieksprijs met onder andere de e-mailadressen van Van der Plas en Hugo de Jonge.
Dit is duidelijk een actie vanuit de linkse hoek om Baudet zwart te maken.

• Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Idioot inderdaad, maar mag dat ook van de NS gezegd worden die stemmen toestaat zonder bevestigingsmail? In welk jaar leef je dan als organisatie zijnde. Bijna alle polls vereisen een bevestiging van de stem door te klikken in een bevestigingsmail, deze verkiezing niet. Ja, sinds vanmiddag, toen zag de NS ineens het licht en gaat het dit ook doen.

Max

Administrator
Forumleiding
De complotmarmot heeft een prachtige documentaire gemaakt over de Nederlandse journalistiek. Echt een volksvertegenwoordiger+. Wel interessant welke interessante documentaires je vervolgens krijgt aangeraden.

erka

Well-known member
Net teruggezien. Volgens Henk Kampf in Buitenhof hebben de Groningers het aan zichzelf te danken. Wel verdomme. Ophangen aan zijn grote tenen, net zo lang totdat zijn smerig baardje uitvalt van ellende.

Max

Administrator
Forumleiding
Net teruggezien. Volgens Henk Kampf in Buitenhof hebben de Groningers het aan zichzelf te danken. Wel verdomme. Ophangen aan zijn grote tenen, net zo lang totdat zijn smerig baardje uitvalt van ellende.

Jullie hebben zelf stiekem extra gas opgepompt of jullie hebben zelf gekozen om boven een gasbel te wonen?

Bovenaan