Ja, maar die slaan ze niet af als ze ze tegenkomen, dat is nog al een verschil.
Dat zou de wereld al een stuk verdragelijker maken. Ik bedoel ik sta wel aan de zijde van LBTQ+ in deze hoor. Ik vind het ook prima als iedereen doet wat hij/zij wilt. Maar ik merk aan beide kanten groeperingen die wederzijdse acceptatie missen.Een essentieel verschil. Het is vervelend als niet iedereen staat te juichen, maar zolang men leeft en laat leven gaat het nog. Die godsdienstigen bij de arbortuskliniek zijn al zeer vervelend, maar het geweld tegen LBTQ+ gaat aller proporties te buiten. Groot Wassink van GL Amsterdam heeft er nog een mooi rapportje over liggen in zijn la, maar als je belt dan is hij met vakantie.
Zijn daar ook een zeldzaamheid. Zijn tijden geweest dat ze weggepest werden. Die kapper wordt wel weer geaccepteerd.Ja, maar die slaan ze niet af als ze ze tegenkomen, dat is nog al een verschil.
Had hij maar een appartement van een diplomaat in ontvangst moeten nemen. Dat mag wel.
Dit is duidelijk een actie vanuit de linkse hoek om Baudet zwart te maken.Baudet benut zijn tijd goed en stemt massaal op zijn eigen boek stemt voor de NS publieksprijs met onder andere de e-mailadressen van Van der Plas en Hugo de Jonge.
Ik hoop dat ON hier aandacht aan gaat besteden.Dit is duidelijk een actie vanuit de linkse hoek om Baudet zwart te maken.
Idioot inderdaad, maar mag dat ook van de NS gezegd worden die stemmen toestaat zonder bevestigingsmail? In welk jaar leef je dan als organisatie zijnde. Bijna alle polls vereisen een bevestiging van de stem door te klikken in een bevestigingsmail, deze verkiezing niet. Ja, sinds vanmiddag, toen zag de NS ineens het licht en gaat het dit ook doen.Baudet benut zijn tijd goed en stemt massaal op zijn eigen boek stemt voor de NS publieksprijs met onder andere de e-mailadressen van Van der Plas en Hugo de Jonge.
Wat een treurigheid.De complotmarmot heeft een prachtige documentaire gemaakt over de Nederlandse journalistiek. Echt een volksvertegenwoordiger+. Wel interessant welke interessante documentaires je vervolgens krijgt aangeraden.
Net teruggezien. Volgens Henk Kampf in Buitenhof hebben de Groningers het aan zichzelf te danken. Wel verdomme. Ophangen aan zijn grote tenen, net zo lang totdat zijn smerig baardje uitvalt van ellende.