Binnenlandse politiek

Maasveld

Well-known member
Dat is inderdaad precies hetzelfde dat er een prijs op je hoofd staat als wat van Roosmalen is overkomen.
Het is een beetje sneu dat hij gaat lopen janken dat er een reactie komt op zijn uitspraken. En dan heb ik het niet over dat er een prijs op zijn hoofd staat want daar mag je zeker over klagen.

erka

Well-known member
En dat moet dan ons uit de huizencrisis helpen. Iemand die aantoonbaar chantabel is, aantoonbaar een leugenaar en aantoonbaar totaal incompetent voor de functie als minister.

Maar blijft gewoon zitten hoor, want dat kan allemaal. Bananenrepubliek Nederland.

De Wolf

Well-known member
En dat moet dan ons uit de huizencrisis helpen. Iemand die aantoonbaar chantabel is, aantoonbaar een leugenaar en aantoonbaar totaal incompetent voor de functie als minister.
Dan mogen ze de boel flink subsidiëren. Personeel en materialen zijn niet te betalen.

Max

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk is De Jonge ook iemand die mag worden aangepakt. Neemt niet weg dat ik iets meer respect heb voor Hugo de Jonge dan Sywert. Hugo de Jonge is een volledig incompetente ijdele klojo die fout op fout stapelt en alles doet om maar te overleven als minister voor een minister salaris. Sywert heeft gewoon moedwillig heel veel mensen belazerd en er 9 miljoen mee opgestreken.

erka

Well-known member
Tuurlijk is De Jonge ook iemand die mag worden aangepakt. Neemt niet weg dat ik iets meer respect heb voor Hugo de Jonge dan Sywert. Hugo de Jonge is een volledig incompetente ijdele klojo die fout op fout stapelt en alles doet om maar te overleven als minister voor een minister salaris. Sywert heeft gewoon moedwillig heel veel mensen belazerd en er 9 miljoen mee opgestreken.

Zeker, alhoewel ik geen respect voor Hugo heb ben ik het wel met je eens dat Van Lienden gewoon een crimineel is.

Max

Administrator
Forumleiding
Je mag blij zijn dat ze niet net als Halsema in een oude BMW rondtuft of haar huis verwarmt met zo’n houtkachel zoals Klaver. Wel nog even checken hoe haar weekendje weg was naar een Europese stad om de hoek.

Bovenaan