Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Overigens wel een dingetje dat de elektrische auto relatief hard bijdraagt aan de slijtage van wegen en er geen wegenbelasting wordt betaald voor elektrische auto’s. Ze willen hun eigen baan op de snelweg, maar ze betalen er voor geen.

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom zouden ze een eigen baan moeten krijgen dan?

Omdat ze zo goed voor het milieu zijn en dan niet in de file behoren te staan. Vanuit het milieu bezien kun je beter de vieze auto’s doorlaten rijden i.p.v. die stationair te laten draaien.

• Leuk
Waarderingen: PES5

zwammy

Well-known member
Aha, nadat ze alle subsidie hebben opgeslurpt. Zwarte kindjes hebben laten sterven met het cobalt opgraven verwachten ze ook nog een betere benadering. Ik hoef niet te vragen welke mensen dit zijn.

JMD

Well-known member
Yep. Daarnaast zijn die subsidieslurpers vaak ook van die dikkere bakken.
Maar is dat dan niet de reden? Dat elektrische auto's vaak vooral groot zijn. Je moet natuurlijk wel kijken of bv een elektrische Peugeot 208 voor net zoveel slijtage zorgt als een 'reguliere'. En niet een elektrische grote auto vergelijken met ene kleine benzine.

Max

Administrator
Forumleiding
Aha, nadat ze alle subsidie hebben opgeslurpt. Zwarte kindjes hebben laten sterven met het cobalt opgraven verwachten ze ook nog een betere benadering. Ik hoef niet te vragen welke mensen dit zijn.

Dan moeten die accu’s uiteindelijk als ze klaar zijn ook nog opgeruimd worden…

Maar is dat dan niet de reden? Dat elektrische auto's vaak vooral groot zijn. Je moet natuurlijk wel kijken of bv een elektrische Peugeot 208 voor net zoveel slijtage zorgt als een 'reguliere'. En niet een elektrische grote auto vergelijken met ene kleine benzine.

Volgens mij zijn ze sowieso zwaarder dan de benzine versies.

erka

Well-known member
Zelenski gaat donderdag de TK toespreken. Rutte mocht daar niet bij zijn van de TK. Nu mag Rutte er ineens wel bij zijn van Bergkamp.
Lekker dan zo'n "onafhankelijke" voorzitter. Verlengstuk coalitie.

Max

Administrator
Forumleiding
Omtzigt heeft het uitgezocht en dit bleek juist wel in lijn met de grondwet te zijn.

Maar wat een kinderachtig geneuzel weer. Hoe moet je die kleuters ooit serieus gaan nemen?

erka

Well-known member
Oh, nou gelukkig hebben we dan Omtzigt nog. Vraag die man dan direct, scheelt weer een hoop gedoe!

Van mij mag iedereen erbij zijn trouwens, maar dit komt weer zo knoeierig over.

JMD

Well-known member
Waarom mocht hij daar überhaupt niet bij zijn dan? Wat een geneuzel.
Omdat de Tweede Kamer los staat van de regering... Althans, op papier, daar blijkt de laatste tijd weinig meer van... ;) Maar idd, geneuzel, alsof Rutte Zelensky anders niet spreekt.

zwammy

Well-known member
Debat over de deal met de mondkapjes word gevoerd zonder de minister die verantwoordelijk is voor die deal. Kan allemaal gewoon.

Max

Administrator
Forumleiding
Politiek gezien is zijn opvolger nu verantwoordelijk. Of misschien eigenlijk degene die wel dit in zijn portefeuille heeft.

zwammy

Well-known member
Politiek gezien is zijn opvolger nu verantwoordelijk. Of misschien eigenlijk degene die wel dit in zijn portefeuille heeft.
Lijkt me een verschil met een verantwoordelijke of iemand die er persoonlijk bij betrokken was.

Bovenaan