Binnenlandse politiek

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ach mijn hemel, minister Schreinemacher. Uit welk VVD-prutsklasje hebben ze die nu weer getoverd. Wat een slecht debuut zeg.
Ik schakel net in nav jouw tip, maar ze wordt ook wel in een hoek gedrukt waarin ze het niet goed kan doen. Met die vragen over het ambassadepersoneel: als we die mensen terughalen dan geven we een slecht signaal af naar Rusland. Maar ik weet nu al wat diezelfde mensen zeggen als Rusland vandaag binnenvalt en het ambassadepersoneel in gevaar komt. Dan buitelen ze over elkaar heen om deze minister te vertellen dat ze onze mensen te laat heeft teruggehaald.
 

erka

Well-known member
Ging uuhhhhh mij uhhhh meer ehhhh ommmuhhh hoe zij uhhhh spreekt en hoe uhh vaakt ze op haar spiekbriefjuhhhh kijkt. En die smekende blik naar de ook al zo sprankelende kamervoorzitter zojuist maakte het helemaal af.
 

zwammy

Well-known member
Zozo de vvd wil de ozb verdubbelen. Tsja, iemand moet voor het klimaat en de migratie betalen hé.
 

JMD

Well-known member
Niet met dit maar met het corona gezeik. Let maar op, die gaan klappen krijgen in maart
Jep. Maar dat krijgen de landelijke politieke partijen sowieso al bij gemeenteraadsverkiezingen. Men stemt steeds meer op plaatselijke partijen, zeker in de wat kleinere plaatsen.
 

gevegt

Well-known member
Jep. Maar dat krijgen de landelijke politieke partijen sowieso al bij gemeenteraadsverkiezingen. Men stemt steeds meer op plaatselijke partijen, zeker in de wat kleinere plaatsen.
Dat is toch al een trend van de afgelopen jaren?
Landelijk gaan ze het niet of nauwelijks voelen.
 

JMD

Well-known member
Dat is toch al een trend van de afgelopen jaren?
Dat bedoel ik. Dus zullen eventuele klappen (zo die er al zijn) niet groot zijn, en als ze er al zijn passend in de trend van de laatste GR-verkiezingen dat er steeds meer plaatselijk gestemd wordt.
 

Forza AZ

Well-known member
De fakkeldrager gaat in hoger beroep. Volgens hem heeft hij Sigrid Kaag helemaal niet bedreigt. :ROFLMAO:
Letterlijk zal hij misschien gelijk hebben. Maar de actie kwam natuurlijk wel bedreigend over voor Kaag, want voor hetzelfde geld wil zo iemand wel brand stichten.
 
Bovenaan