Binnenlandse politiek

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bizar he. En maar weglachen. Gevaarlijke gek.
Weet je, er is altijd een mogelijkheid dat zo'n vrouw na een aantal jaren in de gevangenis en wat extra levensjaren inmiddels wijzer is en het geradicaliseerde leven achter haar heeft gelaten. Ze zou wat dat betreft zeker niet de eerste zijn. En als dat zo is dan kan ik me voorstellen dat het voor de VVD interessant is om zich te laten informeren door zo'n vrouw, om meer inzicht te krijgen in radicalisering. Geen idee of het echt zo is hoor, maar laten we er even vanuit gaan. Dan nog (of misschien wel, dan juist) zou het de VVD zeer sieren als ze hierover open communiceren met Wilders. Organiseer desnoods een ontmoeting tussen de beide mensen, waarin zaken worden uitgesproken. Al weet ik niet of Wilders daar voor open zou staan, maar respecteer in elk geval zijn positie. Gewoon maar doodzwijgen en vervolgens bagatelliseren is ronduit asociaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Bier, Barbecue und Brattwurst.
Kijk, daar ga je al... Van 2 van de 3 houd ik niet... Nou ja, 1 helemaal niet (bier), en BBQ vind ik wel gezellig, maar hoeft van mij niet... Zit liever 'gewoon' aan tafel met mensen te eten...

Of bedoelt Maasveld nog een andere afkorting die ik ook niet ken?
 

JMD

Well-known member
Nee, die afkorting kende ik idd niet... Moet zeggen dat mijn smaak daar ook totaal niet naar uitgaat. :p
 

zwammy

Well-known member
Weet je, er is altijd een mogelijkheid dat zo'n vrouw na een aantal jaren in de gevangenis en wat extra levensjaren inmiddels wijzer is en het geradicaliseerde leven achter haar heeft gelaten. Ze zou wat dat betreft zeker niet de eerste zijn. En als dat zo is dan kan ik me voorstellen dat het voor de VVD interessant is om zich te laten informeren door zo'n vrouw, om meer inzicht te krijgen in radicalisering. Geen idee of het echt zo is hoor, maar laten we er even vanuit gaan. Dan nog (of misschien wel, dan juist) zou het de VVD zeer sieren als ze hierover open communiceren met Wilders. Organiseer desnoods een ontmoeting tussen de beide mensen, waarin zaken worden uitgesproken. Al weet ik niet of Wilders daar voor open zou staan, maar respecteer in elk geval zijn positie. Gewoon maar doodzwijgen en vervolgens bagatelliseren is ronduit asociaal.


Vergelijk het maar met Jason Walters van de hofstadgroep. Die heeft schuld erkent en is echt bezig met deradicalisatie en blijft het gevaar van het salafisme benoemen.

Mevrouw heeft tot 2016 aan de hoge raad haar straf lopen aanvechten en nog geen mm berouw getoond. Heel gevaarlijk wijf. Binnen gebracht door de demente gek Bolkensteijn zal eens het briefje van Jan erbij pakken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Raak stukje (weer) van Jan. Ingewikkeld wel. Ik vind een openbare mea culpa niet noodzakelijk om aan te tonen dat je gederadicaliseerd bent. Simpelweg omdat zoiets toch vaak resulteert in een ingestudeerde schijnvertoning, zonder enige garantie over de intrinsieke motivatie. Ik ben bijvoorbeeld ook wel in staat om met een stalen gezicht op camera mensen die mij niet kennen te laten geloven dat ik een buitenechtelijke zoon van Paus Benedictus ben. Het gaat er natuurlijk om wat ze zegt en hoe ze doet bij de mensen in haar omgeving. En wat dat betreft is het gegeven dat ze tot 2016 bezig is geweest met procederen, als mede de teksten van haar zus Karima, nou niet echt reden om heel gerust te zijn. En juist daardoor had de VVD beter moeten weten.
 

zwammy

Well-known member
Zie je Groen links al met Volkert aankomen.

Haha het ergste is nog dat de er gek zat voor zijn 😂
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zie je Groen links al met Volkert aankomen.

Haha het ergste is nog dat de er gek zat voor zijn 😂
Breng ze nou niet op ideeën!

Ik weet trouwens wel uit ervaring dat mensen van binnenuit inzetten als bijvoorbeeld hulpverlener verreweg het meeste effect heeft. Ik heb een aantal collega's die zich vroeger ongekend hebben misdragen in de straatcultuur en nu fantastische dingen doen met jongeren. Als geen ander maken ze indruk op en bereiken ze goeie dingen met onzekere jongens, op zoek naar een identiteit. Meer dan jij en ik ooit voor elkaar zouden krijgen.
 

SanMark.

Well-known member
Je hebt er nog eentje die steeds zeer fel reageert op vooral Kuiken in dit geval en voor de rest ook het gehele corona beleid aan de kaak stelt.

Even lopen zoeken maar dit is hem.

 

JMD

Well-known member
Klopt. En dat is ook het probleem. Eenieder die kritiek heeft op het coronabeleid wordt door een deel van de politici (Paternotte van D66 en Kuiken van PvdA voorop) direct weggezet als dom, wappie enz...
 

gevegt

Well-known member
Ja ik las het idd. Gelukkig heeft ie wel gelijk over kuiken.
Naar mijn bescheiden mening valt dat wel mee.
Het leuke is weer dat er alleen maar van ultra rechtse kant geschoten wordt en niemand onderkent dat er artsen zijn die ontoelaatbare dingen doen waar Kuiken op doelt.
 

zwammy

Well-known member
Rechterkant nog wel.

Als er artsen ontoelaatbare dingen doen zijn er andere disciplines die daar over gaan en niet Attje Kuiken.

Die brief is duidelijk zat.
 

gevegt

Well-known member
Rechterkant nog wel.

Als er artsen ontoelaatbare dingen doen zijn er andere disciplines die daar over gaan en niet Attje Kuiken.

Die brief is duidelijk zat.
Ze gaat er niet over, maar kan er wel voor pleiten dat artsen die over het randje gaan worden aangepakt. Dat is haar taak als politica.
De brief is duidelijk maar ook zwak. Vooral de verwijzing naar Boris Johnson maakt duidelijk dat er een tweede agenda in het spel is.
 
Bovenaan