Kijkende naar de lijsttrekker is alleen de eerste B van toepassing.Wat zijn dat allemaal voor nieuwe partijen joh, ja21, volt, bbb (is die laatste voor dikke mensen ofzo?😇)
JA'21: partij met mensen die snapten dat FVD niet goed bezig is, rechts van het midden.Wat zijn dat allemaal voor nieuwe partijen joh, ja21, volt, bbb (is die laatste voor dikke mensen ofzo?😇)
Prima partij dus. Platteland word door bv het CDA niet meer vertegenwoordigd.Leider van BBB lijkt net ma Flodder. Ze neemt het vooral op voor boeren. Voor de rest is het net de PVV zonder Islamfobie.
Ik snap dat er mensen zijn die het niet zien zitten in Caroline van der Plas, dat is ook allemaal prima. Maar 'PVV zonder Islamfobie' slaat nergens op.Leider van BBB lijkt net ma Flodder. Ze neemt het vooral op voor boeren. Voor de rest is het net de PVV zonder Islamfobie.
Ze zitten vaak wel op een lijn. Daarnaast is het stokpaardje van Wilders de Islam.Ik snap dat er mensen zijn die het niet zien zitten in Caroline van der Plas, dat is ook allemaal prima. Maar 'PVV zonder Islamfobie' slaat nergens op.
Omdat ze af en toe hetzelfde stemmen bij moties, betekent het nog niet dat het inwisselbare partijen zijn. Om te beginnen werkt Van der Plas op een regelmatige basis samen met de linkerkant van de kamer.Ze zitten vaak wel op een lijn. Daarnaast is het stokpaardje van Wilders de Islam.
Ik doelde eigenlijk op de andere betekenis van BBB...BBB: de Boer Burger Beweging. Dat zegt het eigenlijk al, en Maasveld heeft gelijk vwb de lijsttrekker, die ziet eruit als een boer...
Build Back Better bedoel je? Dan snap ik niet waarom je Van der Plas koppelt aan Build? (of ik mis weer eens iets...)Ik doelde eigenlijk op de andere betekenis van BBB...
Ik doelde eigenlijk op de andere betekenis van BBB...
Dat weet ik wel zeker.Ik denk dat jmd die betekenis niet kent 😂
Probs voor Hermans dat ze zich hierover uitspreekt. Maar dat maakt de reactie van met name Rutte jegens Wilders in het debat wel extra belachelijk.Hermans voelt ongemak bij rol ex-lid Hofstadgroep bij VVD
VVD-fractievoorzitter Sophie Hermans voelt zich ongemakkelijk bij de rol die Soumaya Sahla speelt binnen haar partij. Dat zegt zij in het televisieprogramma...www.bnr.nl
Goh... Nu pas... Is er nou helemaal niemand bij de VVD die hier eerst even over nadenkt voordat ze Soumaya Sahla binnen haalden.
Bier, Barbecue und Brattwurst.Ik denk dat jmd die betekenis niet kent 😂
Probs voor Hermans dat ze zich hierover uitspreekt. Maar dat maakt de reactie van met name Rutte jegens Wilders in het debat wel extra belachelijk.