Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Ja. Dus morgen Kamervragen van alle partijen en eisen dat Sylvana het terugneemt. Of gebeurt dat alleen bij telegramgroepen van een andere partij. Ik denk dat ik het antwoord al weet, jij ook?
 

gevegt

Well-known member
Ja. Dus morgen Kamervragen van alle partijen en eisen dat Sylvana het terugneemt. Of gebeurt dat alleen bij telegramgroepen van een andere partij. Ik denk dat ik het antwoord al weet, jij ook?
Yep, ze zal zeggen dat de jongeren los staan van de partij en ze er dus geen zeggenschap over heeft.
 

SanMark.

Well-known member
Wat een pech zeg het lukt de belasting dienst niet om de btw te verlagen op bv fruit.

Te ingewikkeld, dat hoor ik nu nooit bij belasting verhoging.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een pech zeg het lukt de belasting dienst niet om de btw te verlagen op bv fruit.

Te ingewikkeld, dat hoor ik nu nooit bij belasting verhoging.

Als ze een hokje erbij moeten bouwen naast 0%, vrijgesteld, 9% en 21%, dan is dat weer een extra belasting bovenop de huidige lange lijst. Op Prinsjesdag hebben ze hierover een stuk gepubliceerd over hoeveel ICT capaciteit bepaalde wijzigingen zouden kosten en hoeveel tijd ze ervoor nodig hebben. Dat was vrij zorgwekkend.
 

erka

Well-known member
Ach mijn hemel, minister Schreinemacher. Uit welk VVD-prutsklasje hebben ze die nu weer getoverd. Wat een slecht debuut zeg.
 
Bovenaan