De Wolf
Well-known member
Ik neem niet eens meer de moeite om te kijken. Zelfs niet zonder de grootste idioot van de kamer.En we gaan gewoon weer door met het treurspel.
Ik neem niet eens meer de moeite om te kijken. Zelfs niet zonder de grootste idioot van de kamer.En we gaan gewoon weer door met het treurspel.
Het is een idioot inderdaad, maar het wordt er daar wel vaak vermakelijker door...Ik neem niet eens meer de moeite om te kijken. Zelfs niet zonder de grootste idioot van de kamer.
Er wordt te laag gestraft!6 maanden cel voor een fakkel en 4 maanden als je het filmt.
Van de Berg had haar beter dood kunnen rijden, dan was hij er met 240 uur taakstraf er vanaf gekomen.6 maanden cel voor een fakkel en 4 maanden als je het filmt.
3 jaar, en vervolgens een baantje bij de VVD.Van de Berg had haar beter dood kunnen rijden, dan was hij er met 240 uur taakstraf er vanaf gekomen.
Reuze benieuwd wat de volgende bedreiger van Wilders krijgt, en hoe snel die voor de rechter komt.
Daar zat een hele organisatie achter. 3 jaar is nog weinig.3 jaar, en vervolgens een baantje bij de VVD.