Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Het probleem is, hij haalt er weer van alles bij. Hij kan dit ook heel zakelijk spelen en dan heeft de VVD echt wel een probleem. Maar door de halve wereld, hoofddoekjes, zus (die gewoon rechtmatig in de kamer zit) en nog veel meer erbij te halen, maakt hij het voor Rutte makkelijker. Wat ik gisteren zei, VVD komt dit gedoe van Wilders best goed uit want het leidt mooi af.

Ik ben fan van Caroline van der Plas! Helder, duidelijk en fatsoenlijk.
 

zwammy

Well-known member
Ja, als Wilders gewoon normaal verstand had gehad en wat meer naar Bosma zou luisteren zou de pvv nog wel een stuk groter kunnen worden.

Ja, van der Plas is heerlijk om te volgen.
 

SanMark.

Well-known member
6 maanden cel voor een fakkel en 4 maanden als je het filmt.
Van de Berg had haar beter dood kunnen rijden, dan was hij er met 240 uur taakstraf er vanaf gekomen.

Reuze benieuwd wat de volgende bedreiger van Wilders krijgt, en hoe snel die voor de rechter komt.
 

JMD

Well-known member

En hier zonder paywal...

Op zich niet zoveel mis mee lijkt me, kan ook onbedoelde bekeuringen voorkomen. Alleen dat stukje dat politie/justitie alleen bij zware overtredingen mogen uitlezen gaat natuurlijk niet gebeuren. Dat wordt continu uitgelezen. Zie ook de coronamelderapp die in Duitsland al gebruikt is voor andere zaken.

En ook: 7 jaar gratis, je kan wel raden wat daarna gebeurt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar mensen toch dit gaat toch werkelijk waar he-le-maal nergens meer over. Dit zijn mensen die betaald worden om de democratie in stand te houden maar ik begin bijna te verlangen naar een totalitaire staat (bijna dan).
Wat een geneuzel dit zeg.
 
Bovenaan