Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Weet niet waar die dwaas woont, maar dan zal jij of ik hem binnenkort wel zien verschijnen op het werk.

Dacht dat ik ergens Amsterdam had gelezen. Zat een heel mooi GGZ gebouw hier om de hoek. Helaas hebben ze dat prachtige gebouw gesloopt en staan er binnenkort dertien-in-een-dozijn appartementen.
 

SanMark.

Well-known member
Dacht dat ik ergens Amsterdam had gelezen. Zat een heel mooi GGZ gebouw hier om de hoek. Helaas hebben ze dat prachtige gebouw gesloopt en staan er binnenkort dertien-in-een-dozijn appartementen.
Zonde zeg daar hadden ook wel wat asielzoekers in gekund.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonde zeg daar hadden ook wel wat asielzoekers in gekund.

Had gekund ja. Volgens mij enkel als winteropvang voor daklozen gebruikt. Nog wel eens een dakloze achterop de fiets een lift gegeven die op tijd binnen moest zijn.

De oude gevangenis ook om de hoek is wel als opvang voor asielzoekers gebruikt, maar daar zit inmiddels The British School in. Geloof dat de dichtstbijzijnde opvang nu een paar kilometer verderop is. Kom er wel langs met hardlopen.

Overigens van daklozen en asielzoekers nooit overlast gehad. De communicatie vanuit de gemeente is ook altijd prima. Je krijgt altijd vooraf een brief waarin je hierover wordt geïnformeerd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dacht dat ik ergens Amsterdam had gelezen. Zat een heel mooi GGZ gebouw hier om de hoek. Helaas hebben ze dat prachtige gebouw gesloopt en staan er binnenkort dertien-in-een-dozijn appartementen.
Tsja, alleen de echte doorgedraaiden komen nog in aanmerking voor een verblijfplek. De meesten moeten in hun eigen huis worden behandeld. Bezuinigingen...
 

SanMark.

Well-known member
Dacht dat ik ergens Amsterdam had gelezen. Zat een heel mooi GGZ gebouw hier om de hoek. Helaas hebben ze dat prachtige gebouw gesloopt en staan er binnenkort dertien-in-een-dozijn appartementen.
Ipv een dertien in een dozijn appartement dan een windmolen voor de broodnodige energie.
 

SanMark.

Well-known member
Wel fijn natuurlijk dat de aandacht die er was voor het bekladden van het FvD gebouw nu wel helemaal weg is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ipv een dertien in een dozijn appartement dan een windmolen voor de broodnodige energie.

Nee, de windmolens staan allemaal op de gemeentegrenzen. Buiten de ring is er ook nog een stuk grond wat men Amsterdam noemt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
Dacht dat ik ergens Amsterdam had gelezen. Zat een heel mooi GGZ gebouw hier om de hoek. Helaas hebben ze dat prachtige gebouw gesloopt en staan er binnenkort dertien-in-een-dozijn appartementen.
Eerst maar eens naar het Pieter Baan met die gast.
 

De Wolf

Well-known member
Wat heeft dit met de CU te maken?
Klinkt meer als iemand met een psychose als hij denkt dat God tegen hem praat.
 
Bovenaan