SanMark.
Well-known member
Haha ja daar dacht ik ook aan.Meer geld naar de GGZ.
Want dan ben je toch compleet de weg kwijt.
Haha ja daar dacht ik ook aan.Meer geld naar de GGZ.
Meer geld naar de GGZ.
Weet niet waar die dwaas woont, maar dan zal jij of ik hem binnenkort wel zien verschijnen op het werk.Het is dezelfde kwibus als die bij de Jonge aangebeld had.
En het dan ook nog live streamen....Met een brandende fakkel bij Kaag voor de deur staan. Dan heb je ook een paar afslagen gemist hoor
Weet niet waar die dwaas woont, maar dan zal jij of ik hem binnenkort wel zien verschijnen op het werk.
Zonde zeg daar hadden ook wel wat asielzoekers in gekund.Dacht dat ik ergens Amsterdam had gelezen. Zat een heel mooi GGZ gebouw hier om de hoek. Helaas hebben ze dat prachtige gebouw gesloopt en staan er binnenkort dertien-in-een-dozijn appartementen.
Zonde zeg daar hadden ook wel wat asielzoekers in gekund.
Tsja, alleen de echte doorgedraaiden komen nog in aanmerking voor een verblijfplek. De meesten moeten in hun eigen huis worden behandeld. Bezuinigingen...Dacht dat ik ergens Amsterdam had gelezen. Zat een heel mooi GGZ gebouw hier om de hoek. Helaas hebben ze dat prachtige gebouw gesloopt en staan er binnenkort dertien-in-een-dozijn appartementen.
Ipv een dertien in een dozijn appartement dan een windmolen voor de broodnodige energie.Dacht dat ik ergens Amsterdam had gelezen. Zat een heel mooi GGZ gebouw hier om de hoek. Helaas hebben ze dat prachtige gebouw gesloopt en staan er binnenkort dertien-in-een-dozijn appartementen.
Ipv een dertien in een dozijn appartement dan een windmolen voor de broodnodige energie.
Eerst maar eens naar het Pieter Baan met die gast.Dacht dat ik ergens Amsterdam had gelezen. Zat een heel mooi GGZ gebouw hier om de hoek. Helaas hebben ze dat prachtige gebouw gesloopt en staan er binnenkort dertien-in-een-dozijn appartementen.
Omdat iedereen hem aan Fvd wil linken.Wat heeft dit met de CU te maken?
Klinkt meer als iemand met een psychose als hij denkt dat God tegen hem praat.