zwammy
Well-known member
Oei, toch een tweematen meisje als burgemeester. Dat is niet goed voor de objectiviteit.
De nieuwswaarde is dat je het laatste vertrouwen wat er aan de rechterkant van Nederland nog is in de overheid nog meer weg slaat.Wat is de nieuwswaarde? Die heeft zich rondom die BLM demonstratie toch al voldoende ongeloofwaardig gemaakt?
Huh, dat was toch allang weg?De nieuwswaarde is dat je het laatste vertrouwen wat er aan de rechterkant van Nederland nog is in de overheid nog meer weg slaat.
Ik ken de verhoudingen tussen Omtzigt en Keijzer natuurlijk niet, maar het zou wel echt top zijn als die twee voortaan de taken kunnen verdelen.Mona Keijzer komt misschien terug in de Kamer. Als Hoekstra in het kabinet komt (en dat gaat gebeuren) geeft hij zijn zetel op in de Kamer (standaard procedure), en dan moet die naar de hoogst geplaatste op de kieslijst gaan die nog niet in de Kamer zit. Dat is Keijzer.
Als ze de zetel opneemt kan het dus gebeuren dat de coalitie een zetel kwijtraakt (want lijkt me sterk dat ze dan namens het CDA in de Kamer gaat zitten, ik zie haar eerder aansluiten bij Omtzigt), en dan is hun meerderheid de kleinst mogelijke, 76.
Dat kunnen we het beste aan JFK vragen...Heeft Keijzer ook iets gepresteerd als alleen maar tegen de corona pas te zzijn geweest?
Heeft Keijzer ook iets gepresteerd als alleen maar tegen de corona pas te zzijn geweest?
Lb , hoeft er nog maar 1 kikker uit te springen en ze hebben geen meerderheid meer.Heeft Keijzer ook iets gepresteerd als alleen maar tegen de corona pas te zzijn geweest?
Lb , hoeft er nog maar 1 kikker uit te springen en ze hebben geen meerderheid meer.
Is dat de enige partij in de oppositie dan?Waardoor ze nog meer zich laten gijzelen door GL.
Is dat de enige partij in de oppositie dan?
Wilders neemt standpunten in die iedere vorm van coalitie in de weg staan en begint dan te huilen dat niemand met 'm wil samenwerken. Dat ligt echt niet aan de andere partijen.Als de partijen eens beginnen met het stoppen van uitsluiten van Wilders, hebben ze al een stuk betere handelspositie ten opzichte van de linker kant.
Ga eerst maar eens praten, voordat je uitsluit.Wilders neemt standpunten in die iedere vorm van coalitie in de weg staan en begint dan te huilen dat niemand met 'm wil samenwerken. Dat ligt echt niet aan de andere partijen.