Eef de Kip
Well-known member
En dat is raar?
Hij is toch de joviale MP die altijd op de fiets naar zijn werk gaat. En dan zou hij hier een kogelvrijvest moeten aan hebben?En dat is raar?
Wat heeft het feit dat hij een joviale MP is er mee te maken dat er een aantal mongolen rond lopen die overal toe in staat zijn? Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?Hij is toch de joviale MP die altijd op de fiets naar zijn werk gaat. En dan zou hij hier een kogelvrijvest moeten aan hebben?
Ja dat vind ik raar.
Misschien denkt ie dat de Bende van Venlo nog bestaat.Dat dit juist mij niet een plek lijkt waar een mp in gevaar is. Integenstelling tot bv als hij al fietsend het binnenhof op komt rijden want daar zit een stramien in. Ik vind het zeer opvallend dat hij bij zo n ramp een vest om heeft .
Dus opvallend.Nou, ze zullen hem echt niet voor de lol een kogelvrij vest aan doen. Misschien is er wel een serieuze bedreiging geweest he.
Hij had toch gezegd dat mensen daar moesten wegblijven om de hulpverleners niet in de weg te lopen. Waarom is hij er zelf dan wel?Rutte vertrouwd het niet meer en heeft een kogelvrijvest aan.
Zucht……Hij had toch gezegd dat mensen daar moesten wegblijven om de hulpverleners niet in de weg te lopen. Waarom is hij er zelf dan wel?
Hij had toch gezegd dat mensen daar moesten wegblijven om de hulpverleners niet in de weg te lopen. Waarom is hij er zelf dan wel?
Het zit @Forza AZ gewoon nog diep dat Rutte vorig jaar niet ingreep om AZ als kampioen te verklaren.Om als MP zijn betrokkenheid te tonen, dat wil nog wel is gevraagd worden in die functie. Verder denk ik niet dat hij in de weg liep aangezien zijn komst wel aangekondigd zal zijn denk je niet?
Maar als hij niet was gekomen had je hier weer zuur kunnen gaan doen dat hij als MP niet even zijn gezicht had laten zien.
Ik heb zo maar het idee dat hij het niet snel goed zal kunnen doen bij je.
Mag niet van Forza AZ.Wees blij dat de MP betrokkenheid toont.
Krijg lekker de vinketering door mijn woorden te verdraaien.Hij heeft daar nou eenmaal niets te zoeken, en dan loopt die ook nog een beetje joviaal te doen met zijn vest.
#Ruttrenout!!11!!