Binnenlandse politiek

Eef de Kip

Well-known member
Hij is toch de joviale MP die altijd op de fiets naar zijn werk gaat. En dan zou hij hier een kogelvrijvest moeten aan hebben?

Ja dat vind ik raar.
Wat heeft het feit dat hij een joviale MP is er mee te maken dat er een aantal mongolen rond lopen die overal toe in staat zijn? Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?
Maar omdat hij een joviale MP is moet hij maar net doen alsof die randdebielen er niet zijn?
Of mag hij niet meer joviaal zijn? ook al lopen er mongolen rond?

Rare redenering.
 

SanMark.

Well-known member
Dat dit juist mij niet een plek lijkt waar een mp in gevaar is. Integenstelling tot bv als hij al fietsend het binnenhof op komt rijden want daar zit een stramien in. Ik vind het zeer opvallend dat hij bij zo n ramp een vest om heeft .
 

Maasveld

Well-known member
Dat dit juist mij niet een plek lijkt waar een mp in gevaar is. Integenstelling tot bv als hij al fietsend het binnenhof op komt rijden want daar zit een stramien in. Ik vind het zeer opvallend dat hij bij zo n ramp een vest om heeft .
Misschien denkt ie dat de Bende van Venlo nog bestaat.
 

erka

Well-known member
Nou, ze zullen hem echt niet voor de lol een kogelvrij vest aan doen. Misschien is er wel een serieuze bedreiging geweest he.
 

Eef de Kip

Well-known member
Om als MP zijn betrokkenheid te tonen, dat wil nog wel is gevraagd worden in die functie. Verder denk ik niet dat hij in de weg liep aangezien zijn komst wel aangekondigd zal zijn denk je niet?
Maar als hij niet was gekomen had je hier weer zuur kunnen gaan doen dat hij als MP niet even zijn gezicht had laten zien.
Ik heb zo maar het idee dat hij het niet snel goed zal kunnen doen bij je.
 

Joost

Well-known member
Hij had toch gezegd dat mensen daar moesten wegblijven om de hulpverleners niet in de weg te lopen. Waarom is hij er zelf dan wel?

Heel eenvoudig; het is een ramp. De overheid is de instantie die in zulke gevallen haar burgers zal helpen en beschermen. Dat doet Rutte met het classificeren van het onheil als ramp waardoor er financiële steun komt, maar ook door als betrokken premier morele steun te komen bieden. Zoals ook het Koninklijk paar dat heeft gedaan.
 

Maasveld

Well-known member
Om als MP zijn betrokkenheid te tonen, dat wil nog wel is gevraagd worden in die functie. Verder denk ik niet dat hij in de weg liep aangezien zijn komst wel aangekondigd zal zijn denk je niet?
Maar als hij niet was gekomen had je hier weer zuur kunnen gaan doen dat hij als MP niet even zijn gezicht had laten zien.
Ik heb zo maar het idee dat hij het niet snel goed zal kunnen doen bij je.
Het zit @Forza AZ gewoon nog diep dat Rutte vorig jaar niet ingreep om AZ als kampioen te verklaren.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hij heeft daar nou eenmaal niets te zoeken, en dan loopt die ook nog een beetje joviaal te doen met zijn vest.

#Ruttrenout!!11!!
 
Bovenaan