Binnenlandse politiek

Forza AZ

Well-known member
Wees blij dat de MP betrokkenheid toont.
Maar waarom moet dat op het moment dat de ramp nog volop gaande is? Ik zou zelf niet zitten te wachten op een koning of politicus (met (media)gevolg) in mijn straat op het moment dat m'n huis vol water staat. Laat hem dan een paar dagen later langs gaan als er geen noodsituatie meer is om de mensen steun toe te zeggen.
 

SanMark.

Well-known member
Maar waarom moet dat op het moment dat de ramp nog volop gaande is? Ik zou zelf niet zitten te wachten op een koning of politicus (met (media)gevolg) in mijn straat op het moment dat m'n huis vol water staat. Laat hem dan een paar dagen later langs gaan als er geen noodsituatie meer is om de mensen steun toe te zeggen.
Je zou een punt hebben als heel het kabinet zou langskomen , maar nu koning watermanagement en de Mp dat is toch prima.
 

Batigoal

Well-known member
Maar waarom moet dat op het moment dat de ramp nog volop gaande is? Ik zou zelf niet zitten te wachten op een koning of politicus (met (media)gevolg) in mijn straat op het moment dat m'n huis vol water staat. Laat hem dan een paar dagen later langs gaan als er geen noodsituatie meer is om de mensen steun toe te zeggen.
Omdat dat gebruikelijk is over de hele wereld en zowat gedurende de hele moderne geschiedenis? Kom op zeg, als je hierover al gaat zeuren.
 

erka

Well-known member
Eergisteren een datalek waarbij gegevens van alle ambtenaren van Justitie&Veiligheid gelekt zijn en vandaag een lek bij een particulier testbedrijf gegevens van 60.000 mensen gelekt, die gelinkt waren aan de CoronaCheckapp. Dit testbedrijf is aanbevolen door de overheid.

Overheid en ICT, het is werkelijk volslagen kansloos. Met je strenge privacywet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zat daar ook bij, heb een mail gehad en navraag leerde dat het om info over zakelijke email ed ging.

Het is me allemaal wat. Wat mij betreft is vooral die AVG compleet doorgeschoten, kost bakken met geld en als er een keer wat mis gaat dan wordt er een partij dramatisch gedaan tot en met. Het zal me als het om zakelijke shit gaat werkelijk een teringzorg zijn.
 

JMD

Well-known member
Mee eens met je dat die AVG veel te ver doorgeschoten is (zo mocht bv bij ons op school eigenlijk niet bekend worden gemaakt als een leerling positief getest was op corona). Maar niet met je 2e deel eens. Want idd met zakelijk is het anders, maar het kan dus ook gebeuren met privézaken, en dan vind ik het anders.
 

Eef de Kip

Well-known member
.......ik zeg niks.

Wel grappig dat je dan met een voorbeeld komt van een commercieel bedrijf
 

SanMark.

Well-known member
Je moet in zulke mail toch de cc eruit kunnen slopen ? Bij ons op het werk is het onmogelijk om bc te gebruiken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Oh maar begrijp me niet verkeerd, ook al gaat het hier mi nergens om, het blijft een dikke faal van dat bedrijf.
 

gevegt

Well-known member
De NPO betaalde dus indirect mee om Baudet groot te maken,

Jort Kelder,presentator van radio- en
tv-programma's bij de NPO,bevestigt dat
hij in 2017 een van zijn redacteuren
heeft betaald om campagnefilmpjes te
maken voor Forum voor Democratie.In
zijn eigen podcast zegt hij erover dat
hij niets onoorbaars heeft gedaan.

"Dit heeft op mijn onafhankelijkheid
werkelijk geen enkele invloed.Dat vind
ik zo'n onzin",zegt Kelder.FvD-leider
Baudet noemde de financiering vorige
week "een groot geschenk van Jort".

Kelder spreekt van een heksenjacht en
en soort framing "dat als je Baudet
kent,je fout bent en niet bij de
publieke omroep mag werken".
 
Bovenaan