Dank je wel, jij ook een fijne vakantie toegewenst.Krijg lekker de vinketering door mijn woorden te verdraaien.
Maar waarom moet dat op het moment dat de ramp nog volop gaande is? Ik zou zelf niet zitten te wachten op een koning of politicus (met (media)gevolg) in mijn straat op het moment dat m'n huis vol water staat. Laat hem dan een paar dagen later langs gaan als er geen noodsituatie meer is om de mensen steun toe te zeggen.Wees blij dat de MP betrokkenheid toont.
Daar zat weinig hogere wiskunde bijHeb je zo je best gedaan om duidelijk te formuleren wat je precies bedoelt en dan krijg je dit...
Je zou een punt hebben als heel het kabinet zou langskomen , maar nu koning watermanagement en de Mp dat is toch prima.Maar waarom moet dat op het moment dat de ramp nog volop gaande is? Ik zou zelf niet zitten te wachten op een koning of politicus (met (media)gevolg) in mijn straat op het moment dat m'n huis vol water staat. Laat hem dan een paar dagen later langs gaan als er geen noodsituatie meer is om de mensen steun toe te zeggen.
Omdat dat gebruikelijk is over de hele wereld en zowat gedurende de hele moderne geschiedenis? Kom op zeg, als je hierover al gaat zeuren.Maar waarom moet dat op het moment dat de ramp nog volop gaande is? Ik zou zelf niet zitten te wachten op een koning of politicus (met (media)gevolg) in mijn straat op het moment dat m'n huis vol water staat. Laat hem dan een paar dagen later langs gaan als er geen noodsituatie meer is om de mensen steun toe te zeggen.
Wel grappig dat je dan met een voorbeeld komt van een commercieel bedrijf.......ik zeg niks.
Na datalek blundert testbedrijf opnieuw: zet lijst gedupeerden in de cc
Nadat testbedrijf Testcoronanu vandaag de deuren sloot vanwege een groot datalek dat RTL Nieuws ontdekte, blundert het bedrijf opnieuw. Alle klanten die vandaag een afspraak hadden, kregen een mail dat die afspraak niet door kon gaan. Maar iedereen stond in de cc, dus alle mailadressen waren...www.rtlnieuws.nl
Wel grappig dat je dan met een voorbeeld komt van een commercieel bedrijf
Jort Kelder,presentator van radio- en
tv-programma's bij de NPO,bevestigt dat
hij in 2017 een van zijn redacteuren
heeft betaald om campagnefilmpjes te
maken voor Forum voor Democratie.In
zijn eigen podcast zegt hij erover dat
hij niets onoorbaars heeft gedaan.
"Dit heeft op mijn onafhankelijkheid
werkelijk geen enkele invloed.Dat vind
ik zo'n onzin",zegt Kelder.FvD-leider
Baudet noemde de financiering vorige
week "een groot geschenk van Jort".
Kelder spreekt van een heksenjacht en
en soort framing "dat als je Baudet
kent,je fout bent en niet bij de
publieke omroep mag werken".
Vreemd, bij mij is het nog gewoon te lezen.En daarna verwijderden ze de berichten erover. Meer geld erheen maar dan.