Eef de Kip
Well-known member
Tuurlijk, dit is jaren geleden al bekokstoofd, wordt wakker gevegt!!11!!!Of denk je dat het allemaal een opzetje was?
Tuurlijk, dit is jaren geleden al bekokstoofd, wordt wakker gevegt!!11!!!Of denk je dat het allemaal een opzetje was?
Dat juist jij mijn ogen doet open doen.Tuurlijk, dit is jaren geleden al bekokstoofd, wordt wakker gevegt!!11!!!
Graag gedaan vriend!!Dat juist jij mijn ogen doet open doen.
Bedankt vriend!
Plop!
Morgenvroeg ga ik onmiddellijk een haatmail naar iedereen sturen die ook maar een klein linkje heeft met Kaag!Graag gedaan vriend!!
Plop
Niet de docu zelf, want die is idd al gestart op het moment dat ze nog geen minister was.Die hebben al die jaren dan ook gewoon in Nederland gezeten en internationaal helemaal niets betekent.
Toen ze begonnen wisten nog niet eens dat Kaag de lijsttrekker van D66 zou worden.
Of denk je dat het allemaal een opzetje was?
De vrouwelijke Rutte. Ze komt overal mee weg.Het onder de bus gooien gaat haar al goed af.
Gek, maar ik vind Kaag dat dus ook wel hebben. Het is wel gemaakt allemaal, maar goed dat heeft Rutte ook. (en eigenlijk elke politicus, hoogstens die dame van de BBB niet)Rutte heeft tenminste nog charisma.
Ik ben om.
Schande van de bovenste plank en ik eis dat de NPO geen enkele cent subsidie meer krijgt!
Oja, en Kaag moet dood!