Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
oh ja?
Ik ken er geen een die leuk is. Sowieso is vind ik Brussel een gribus stad van-heb-ik-jou-daar.
Het centrum van Brussel is nog echt wel mooi. De route van het centrum naar de gebouwen van het Europees Parlement ook. Maar daarbuiten is het idd niet veel...
Brussel Centrum is overigens wel een mooi station, het gebouw dan, de perrons e.d. zijn verschrikkelijk. Dan kan je beter Brussel Zuid/Midi hebben.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Brussel Zuid Charleroi Airport is ongetwijfeld de meest ellendige ellende die in West Europa te vinden is. Wat een... ellende dus. Alles roest en rook en industrie en FRANS.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Brussel is een ontzettend interessante stad omdat mooi en lelijk dwars door elkaar lopen. Het leeft echt.
 

JMD

Well-known member
Brussel Zuid Charleroi Airport is ongetwijfeld de meest ellendige ellende die in West Europa te vinden is. Wat een... ellende dus. Alles roest en rook en industrie en FRANS.
Ik dacht dat Brussel alleen Zaventem had…
 

Forza AZ

Well-known member
Dat andere vliegveld heeft officieel Brussel Zuid, maar ligt inderdaad helemaal niet bij Brussel, maar bij Charleroi.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Charleroi is gewoon een prijsvechtersvliegveld, zoals Eindhoven en Weeze. Veel Ryanair, Wizzair en dergelijke maatschappijen die daarop vliegen.

Vorig jaar een dagje in Brussel geweest met de Flixbus, dan stap je ook uit op Brussel noord. Het heeft zeker wel mooie stukken, ook buiten het centrum. Maar zoals in heel België is alles dat niet mooi is ook gelijk wel heel erg verpauperd.

Niet voor niets zijn beelden van slechte wijken in Flodder ook altijd opgenomen in Brussel. In Nederland kon je dat toen al niet vinden, laat staan nu.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Ja klopt, dat is zo'n pauperwijk.
En als je daar naar beneden loopt kom je bij de Botanische tuinen en wat moderne wolkenkrabbers en ziet het er al heel anders uit.
 

JMD

Well-known member
Dat ie eerst maar eens zijn eigen zooi opruimt voordat ie hierover begint.
Aha, daar is de dooddoener weer...
Dit kan je namelijk zo ongeveer over elke partij wel zeggen... Op nieuwkomers als BIJ1, BBB, Volt en JA21 na is het momenteel chaos in elke partij.
 
Bovenaan