Eef de Kip
Well-known member
Het gaat er om wat er gaat gebeuren, niet wat jij hoopt.Ja de kop van Rutte gaat rollen.
Het gaat er om wat er gaat gebeuren, niet wat jij hoopt.Ja de kop van Rutte gaat rollen.
Mwah. Zolang zij die opmerking niet gemaakt heeft zou ik niet weten wat ze hier aan kan doen.Gaat ook wel lekker met dat nieuwe leiderschap van Kaag he.
Stukje meer zichtbaar zijn nadat het naar buiten kwam.Mwah. Zolang zij die opmerking niet gemaakt heeft zou ik niet weten wat ze hier aan kan doen.
Als ze werkelijk zo voor nieuw leiderschap is als ze pretendeerde moet ze met de vuist op tafel slaan en er alles aan doen om de onderste steen boven te krijgen.Mwah. Zolang zij die opmerking niet gemaakt heeft zou ik niet weten wat ze hier aan kan doen.
Klopt. Men wilde alles in eigen hand houden en meer democratie in de formatie. Ze zijn vergeten hoe je dat staatsrechtelijk moet vastleggen en zitten nu in de problemen.En eigenlijk heeft dit alles ook te maken met het besluit van de Kamer om niet meer eerst langs de Koning te gaan als fractievoorzitter zijnde. Nu voeren de verkenners de rol van de Koning uit, maar zijn zij in dienst van de Kamer. De informateur(s) en formateur(s) zijn dat volgens mij niet...
Rutte wou dus Omtzigt minister maken. Tot zover functie elders, dat ook weer uit de wereld.
1 april. Dat gelooft toch niemand.
Hij geeft aan dat hij het er niet met Kaag over gehad heeft. Dat betekent natuurlijk niet dat hij het helemaal niet over Omtzigt gehad heeft.Rutte zelf was ook weer eens wat vergeten;
Rutte: ‘Met Kaag niet gehad over Omtzigt’
Premier Mark Rutte en minister Sigrid Kaag hebben het tijdens de formatiegesprekken niet gehad over CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt. Dat zegt Rutte, die donderdagavond laat voor de camera van de NOS verscheen. De VVD-leider zegt ook namens D66-collega Kaag te spreken.www.ad.nl
Jezus, debat weer met een uur uitgesteld naar 13:25. Zit al sinds 11 uur te wachten.
En dan? Kiest het volk gewoon weer exact hetzelfde. Dan is het allemaal weer goed?Dit gaan nieuwe verkiezingen worden.
Wat ook de uitkomst straks zal zijn, geen enkele partij vertrouwt Rutte meer. En opties zonder Rutte zijn er niet.
Crisis... ik denk i.t.t. gisteren dat het nu toch nog wel leuk kan worden.