Dat geloof ik niet. Je lijkt me niet een type die een persoonlijke aanval over je heen laat gaan. Vooral een jaar of twintig geleden.
Als iemand zegt dat hij weet waar ik woon, hoef ik nog weinig actie te ondernemen, eerst maar eens afwachten wat de vervolg stappen dan zijn.
Links is zo goed in dit spelletje , brieven komen in de bus bij winkeliers als ze een zwarte piet in de etalage hebben , of als een winkelier de plaatselijke sinterklaas intocht steunt ook die een brief sturen met de tekst dat ze wel weten dat ze een racistisch karikatuur ondersteunen.
Dennis Schouten die bezoek thuis krijgt van wat KZOP medestanders , niet of nauwelijks wat in het nieuws.
Batavia stad wat bezoek krijgt en dreigt.
Een VOC cafe wat onder bedreiging de naam moet veranderen want anders kan de zaak wel eens in brand vliegen.
En nu bij een extreem links meisje een fucking sticker op de deur en twee SP'ers hebben kamervragen al ingediend , en Sylvana is nog aan het bijkomen van wat er met haar vriendinnetje is 'gebeurd'
Huub Bellemakers maakt leuke fotoshops van Nazi's en ik dacht Baudet en is nu ook volledig ontdaan om een sticker.
Weinig kamervragen over gezien en nauwelijks ophef in de kranten en andere media.