Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member
Rechts radicaal nogwel. Gewoon een account wat linkse hypocrieten tentoonstelt, zoals die bouras die moord en brand schreeuwt en aangifte doet voor het plakken van een sticker en zelf idd zoals SanMark laat zien het niet erg vind als het bij iemand anders gebeurt. Maar ik zal stoppen met het plakken van mijn NAC stickers door 040 zie ik, dadelijk heb ik nog een strafblad
Je blijft hangen in de uiting. Het gaat om de bedreiging die er achter schuilt.
 

zwammy

Well-known member
Welke bedreiging? Dat je iemand zijn adres kunt vinden en daar een sticker op plakt? Een beetje zoals het dichtlijmen van een kantoor? Daar werd ook geen aangifte van opgenomen trouwens, was dat minder bedreigend dan?
 

SanMark.

Well-known member
Het één maakt het ander niet erger.
Een ultra rechtse beweging die dat soort stickers plakt lijkt mij niet iets wat wenselijk is.
Ultra rechts nog wel, ze stellen aan de kaak waar dubieuze zaken voorkomen, zoals het handje klap tussen Akwasi en de dubbelrol van het OM.
 

gevegt

Well-known member
Welke bedreiging? Dat je iemand zijn adres kunt vinden en daar een sticker op plakt? Een beetje zoals het dichtlijmen van een kantoor? Daar werd ook geen aangifte van opgenomen trouwens, was dat minder bedreigend dan?
Beide keur ik niet goed. Maar iemand zeggen dat je weet waar hij woont maakt het wel persoonlijker.
Ultra rechts nog wel, ze stellen aan de kaak waar dubieuze zaken voorkomen, zoals het handje klap tussen Akwasi en de dubbelrol van het OM.
Je mag wat mij betreft alles aan de kaak stellen, maar iemand persoonlijk bedreigen is gewoon niet erg netjes.
 

SanMark.

Well-known member
Wie bedreigen zij dan ?

Je kan ze geldelijk ondersteunen en degene krijgt dan zulke stickers als ze een bedrag overmaken.
 

gevegt

Well-known member
Wie bedreigen zij dan ?

Je kan ze geldelijk ondersteunen en degene krijgt dan zulke stickers als ze een bedrag overmaken.
Ik weet waar je woont, als iemand dat tegen jou zou zeggen waar je het totaal niet mee eens bent, wat zou je dan doen?
 

zwammy

Well-known member
Ik heb nooit aangifte gedaan van zulke bedreigingen eerlijk gezegd. Maar ik ben dan ook niet bang uitgevallen, misschien scheelt dat.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, meer realistisch. Ook het geroep en de Kamervragen nu en helemaal stilte na het beklladden bij Baudet of de dreigbrieven die ondernemend van de sinterklaas tocht krijgen, dat noem ik hypocriet. En zon vol stuurt 1000den stickers door het land en er worden er 2 bij mensen geplakt, het is allemaal wat.
 

gevegt

Well-known member
Mwah, meer realistisch. Ook het geroep en de Kamervragen nu en helemaal stilte na het beklladden bij Baudet of de dreigbrieven die ondernemend van de sinterklaas tocht krijgen, dat noem ik hypocriet. En zon vol stuurt 1000den stickers door het land en er worden er 2 bij mensen geplakt, het is allemaal wat.
Je hebt gelijk.
 

zwammy

Well-known member
Turkse schijvertje krijgt kogelbrieven opgestuurd, zolang ze geen stickers opgeplakt krijgt zal het wel meevallen
 

SanMark.

Well-known member
Dat geloof ik niet. Je lijkt me niet een type die een persoonlijke aanval over je heen laat gaan. Vooral een jaar of twintig geleden.
Als iemand zegt dat hij weet waar ik woon, hoef ik nog weinig actie te ondernemen, eerst maar eens afwachten wat de vervolg stappen dan zijn.

Links is zo goed in dit spelletje , brieven komen in de bus bij winkeliers als ze een zwarte piet in de etalage hebben , of als een winkelier de plaatselijke sinterklaas intocht steunt ook die een brief sturen met de tekst dat ze wel weten dat ze een racistisch karikatuur ondersteunen.

Dennis Schouten die bezoek thuis krijgt van wat KZOP medestanders , niet of nauwelijks wat in het nieuws.

Batavia stad wat bezoek krijgt en dreigt.

Een VOC cafe wat onder bedreiging de naam moet veranderen want anders kan de zaak wel eens in brand vliegen.

En nu bij een extreem links meisje een fucking sticker op de deur en twee SP'ers hebben kamervragen al ingediend , en Sylvana is nog aan het bijkomen van wat er met haar vriendinnetje is 'gebeurd'

Huub Bellemakers maakt leuke fotoshops van Nazi's en ik dacht Baudet en is nu ook volledig ontdaan om een sticker.

Weinig kamervragen over gezien en nauwelijks ophef in de kranten en andere media.
 

zwammy

Well-known member
Tsja, stickers zijn gewoon een stuk dreigender, we zijn gewoon een extreem rechts gevaarlijk land.
 

zwammy

Well-known member
 

Hankie

Well-known member
Ja maar hun hebben het ook gedaan blijft een zwaktebod.
 
Bovenaan