Binnenlandse politiek

SanMark.

Well-known member
Renske Leijten ja. Daar zou ik wel op kunnen stemmen als ze niet van de SP was.
Hetzelfde geldt voor Omtzigt. Prima vent, maar van het CDA en ik stem niet op gevestigde partijen. CDA is onder Balkenende en ook laatste jaren verantwoordelijk voor hoop ellende waar we nu mee te maken hebben.
Er blijft voor jouw niet veel over.

zwammy

Well-known member
HUP Nida. Of partij voor de eenheid. Er was toch ook een partij die de joden wilde deporteren? Dat lijkt me ook wel iets.

gevegt

Well-known member
PvdA. Zelf medeverantwoordelijk voor de toeslagenaffaire en de decentralisaties van de zorg. En voor de problemen op de woningmarkt. En nu mooie sier maken in de oppositie. Nee bedankt.
Alle tweede Kamerleden die vanaf 2013 in de kamer zitten zijn verantwoordelijk voor de toeslagenaffaire.

JFK

Well-known member
PvdA. Zelf medeverantwoordelijk voor de toeslagenaffaire en de decentralisaties van de zorg. En voor de problemen op de woningmarkt. En nu mooie sier maken in de oppositie. Nee bedankt.
Waarom niet blanco je stem uitbrengen?

JMD

Well-known member
Waarom niet blanco je stem uitbrengen?
Waarom zou je een blanco stem uitbrengen? Stem dan niet denk ik dan altijd. En ja, ik weet dat een blanco stem invloed heeft op kiesdeler enz, dus op restzetels, maar dan is de kans dus groot dat je een aantal partijen helpt die je juist niet wil helpen.

Bovenaan