SanMark.
Well-known member
Tegen bedoel je.Ze zitten niet bij FvD en PVV, dus dat valt mee.
Tegen bedoel je.Ze zitten niet bij FvD en PVV, dus dat valt mee.
Er blijft voor jouw niet veel over.Renske Leijten ja. Daar zou ik wel op kunnen stemmen als ze niet van de SP was.
Hetzelfde geldt voor Omtzigt. Prima vent, maar van het CDA en ik stem niet op gevestigde partijen. CDA is onder Balkenende en ook laatste jaren verantwoordelijk voor hoop ellende waar we nu mee te maken hebben.
Hokjesdenker.Die ken ik niet. Ik had over Westerveld en Kwint, blinde.
Nee, dat bedoelde ik niet, dan had ik dat wel gezegd.Tegen bedoel je.
Vreemd dat wij niet op één lijn zitten.Nee, dat bedoelde ik niet, dan had ik dat wel gezegd.
Je bent ervan op de hoogte dat Bosma geen lid is?Vreemd dat wij niet op één lijn zitten.
Voor het eerst in mijn leven dat ik op de PVV ga stemmen.
Klopt partij voor de KinderbelangenHUP Nida. Of partij voor de eenheid. Er was toch ook een partij die de joden wilde deporteren? Dat lijkt me ook wel iets.
Dat was het programma wat heb je nog meer nodig.Oei, heb je het programma?
Eerst thuis tegen NEC, vervolgens uit naar Volendam en Telstar.Oei, heb je het programma?
Henk Nijboer
Alle tweede Kamerleden die vanaf 2013 in de kamer zitten zijn verantwoordelijk voor de toeslagenaffaire.PvdA. Zelf medeverantwoordelijk voor de toeslagenaffaire en de decentralisaties van de zorg. En voor de problemen op de woningmarkt. En nu mooie sier maken in de oppositie. Nee bedankt.
Hup VVD!Het is juist normaal dat het vaccineren zo traag op gang komt - Joop - BNNVARA
Roel Coutinho maakt een belangrijke denkfout: Nederland is al lang niet meer goed georganiseerd..joop.bnnvara.nl
In dit artikel kan ik me dus 100% vinden...
Waarom niet blanco je stem uitbrengen?PvdA. Zelf medeverantwoordelijk voor de toeslagenaffaire en de decentralisaties van de zorg. En voor de problemen op de woningmarkt. En nu mooie sier maken in de oppositie. Nee bedankt.
Waarom zou je een blanco stem uitbrengen? Stem dan niet denk ik dan altijd. En ja, ik weet dat een blanco stem invloed heeft op kiesdeler enz, dus op restzetels, maar dan is de kans dus groot dat je een aantal partijen helpt die je juist niet wil helpen.Waarom niet blanco je stem uitbrengen?